کد خبر: 896879
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
مادر بسيجي شهيد محمدحسين حداديان با اعلام اينكه براي ولايت اين غم را تحمل مي‌كنم، گفت: از مسئولان مي‌خواهم دست‌هايي را كه پشت اين جريان است آشكار كنند و اشد مجازات را براي قاتلان پسرم خواستارم. 
به گزارش فارس، مادر شهيد محمدحسين حداديان، بسيجي شهيد حادثه اغتشاش درخيابان پاسداران تهران در حاشيه مراسم بزرگداشت و تكريم شهداي غائله پاسداران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شهيد من يك بسيجي بود، شهيد من شهيد راه ولايت بود و شهيد راه امنيت در سايه ولايت بود.  مادر شهيد حداديان تصريح كرد: اگر طالب امنيت هستيم بايد تابع ولايت فقيه باشيم و اگر در زمان غيبت صاحب‌ا‌لزمان(عج) هستيم بايد مطيع ولايت باشيم تا بتوانيم اين امنيت و آرامش را تا زمان ظهور حضرت نگه داريم.  اين مادر شهيد به وقايع خيابان پاسداران تهران اشاره و اعلام كرد: كار اين فتنه كار يك فرد نيست بلكه جريان است كه اميدوارم به حق خون‌هايي كه به ناحق ريخته شده دست اين جريان از پشت پرده آشكار شود و از مسئولان قضايي كشور مي‌خواهم تا ريشه‌كني قضاياي پشت پرده دست برندارند و اشد مجازات را خواستارم.  وي ادامه داد: اين افراد فتنه عجيب را به وجود آوردند و به شكل فجيع فرزند من را به قتل رساندند. ظاهر پسر من گوياي اين مطلب است؛ اگر چه خيلي از ضرب و جرح‌هاي بدن وي ديده نشد.  خانم حداديان ادامه داد: من مادر 22 سال جوانم را بزرگ كردم و در عرض چهار تا پنج دقيقه در پايتخت و در منطقه مسكوني اين همه بلا را سر پسرم آوردند.  وي تأكيد كرد: من فقط براي ولايت تحمل كردم؛ فرزندم آرزوي شهادت داشت و من براي شهادت وي افتخار مي‌كنم اما آرزو مي‌كنم كه ديگر سربازان به اين شكل كشته نشوند و بايد از اين خون‌ها پاسداري شود. 
مادر شهيد حداديان خاطرنشان كرد: حرف آخر من همان است كه آقا روح‌الله زد و گفت اگر مي‌خواهيد به مملكت ما آسيب نرسد پشتيبان ولايت فقيه باشيد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار