کد خبر: 896870
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
تهيه‌كننده و كارگردان «فهرست مقدس»:
محمد امين همداني تهيه كننده و كارگردان انيميشن، زبان گفت‌وگو با نسل‌هاي آينده را انيميشن دانسته و خواهان توجه ويژه مسئولان به حوزه كودك و نوجوان است. 
محمد امين همداني تهيه كننده و كارگردان انيميشن در گفت‌وگو با ستاد خبري چهارمين جشنواره تلويزيوني جام جم، حوزه كودك و نوجوان را حوزه‌اي بسيار جدي توصيف كرده و پويانمايي را ابزاري براي گفت‌وگو با نسل‌هاي آينده خواند. وي تأكيد كرد: اگر از حوزه كودك و نوجوان غفلت كنيم در آينده دچار مشكلات بسياري در زمينه فرهنگ و روابط اجتماعي مي‌شويم. 
كارگردان «فهرست مقدس» اضافه كرد: در حال حاضر از مرحله تسلط به تكنيك و ابزار گذشته ايم و تلاش مي‌كنيم با استفاده از اين ابزار، هنر را در اختيار بگيريم. مهم‌ترين ضعفي كه داريم و همه تلاش مي‌كنيم اين ضعف را برطرف كنيم، روايت كردن داستان و جذابيت انتقال مفهوم و انتقال داستان به مخاطب است كه اين شايد سطح اعلاي اتصال سه ضلع تكنيك، هنر و محتواست كه البته در اين مرحله از كشورهاي منطقه به خصوص كشورهاي عربي بالاتر هستيم اما تا ورود به عرصه بين‌المللي مقداري فاصله داريم كه اين نيازمند تجربه كردن در موضوع روايت داستان و همچنين رسيدن به تصاوير چشم‌نواز در قالب در اختيار گرفتن هنر مي‌باشد كه ما اكنون در اين مرحله به سر مي‌بريم. 
همداني همچنين توجه به توليد انيميشن و حمايت از راه‌اندازي شركت‌هاي پايدار در زمينه توليد انيميشن را از مؤثرترين راه‌هاي اشتغالزايي و افزايش توليد ناخالص ملي دانست و گفت: با ورود بخش خصوصي به حوزه توليد انيميشن علاوه بر ايجاد اشتغال مي‌توان به فرهنگ‌سازي اهتمام داشت. ايجاد شخصيت‌هاي تأثيرگذار در مجموعه‌هاي انيميشن به مرور مي‌تواند فرهنگ‌ساز باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار