کد خبر: 896407
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
اكران فيلم مجيدي به تعويق افتاد
فيلم جديد مجيد مجيدي با نام «آن سوي ابرها» كه قرار بود از روز گذشته در سينما‌ها اكران شود، با تصميم سازندگان فيلم از اكران كنار گذاشته شد تا زمان ديگري براي اكران آن در نظر گرفته شود.
محمدصادق عابديني

«آن سوي ابرها» فيلم تازه‌اي از مجيد مجيدي است كه در هندوستان فيلمبرداري شده است و داستان آن كاملاً در فضاي هند مي‌گذرد. در خلاصه داستان آن سوي ابرها آمده است: پسري به نام امير با بازي «ايشان كاتار» يك خلافكار و توزيع‌كننده مواد مخدر است كه طي تعقيب و گريز پليس به رختشورخانه‌اي فرار مي‌كند كه خواهرش تارا در آن كار مي‌كند. تارا به كمك يكي از همكاران مردش به نام «آكشي» برادرش و مواد مخدر او را از ديد پليس پنهان مي‌كند... آن سوي ابرها اولين تجربه ساخت يك فيلم كامل سينمايي از سوي مجيد مجيدي در خارج از كشور است. به اعتقاد منتقدان سينما اين فيلم در راستاي دغدغه‌هاي فيلمسازي مجيدي است كه به روابط انساني به علاوه روابط درون خانواده می‌پردازد، حتي ارتباط ميان يك برادر و خواهر در فيلم يادآور فيلم ماندگار«بچه‌هاي آسمان» است. فيلم سينمايي «آن سوي ابرها» قرار بود از روزگذشته در سينماها اكران شود و حتي گفته شده بود در اكران افتتاحيه اين فيلم در پرديس سينمايي ملت، از محمدرضا گلزار نيز دعوت شده تا با حضور در كنار مجيد مجيدي فضاي تبليغاتي براي فيلم ايجاد كند، اما چند ساعت مانده به آغاز اكران فيلم، به درخواست پخش كننده، «آن سوي ابرها» از اكران كنار گذاشته شد.

نورتابان، پخش كننده فيلم «آن سوي ابرها» كه پيش از اين نيز پخش فيلم سينمايي «محمد رسول الله(ص)» فيلم قبلي مجيد مجيدي را بر عهده داشت، دلايل فني را براي اين كار اعلام كرده است. از جمله دلايل نورتابان آماده نشدن دوبله فارسي فيلم «آن سوي ابرها» است. اين فيلم كه به زبان هندي توليد شده، ابتدا قرار بود با زيرنويس فارسي در سينما‌ها پخش شود که بعداً قرار شد نسخه دوبله فيلم نيز به اكران اضافه شود. با اعلام كنار رفتن فيلم «آن سوي ابرها» از اكران اسفندماه، شوراي صنفي نمايش اعلام كرد فيلم «مادري» جايگزين اين فيلم در اكران خواهد شد. غلامرضا فرجي سخنگوي شوراي صنفي نمايش درباره زمان اكران فيلم مجيدي مي‌گويد: «اين دومين بار است كه اين فيلم سينمايي به دليل نقص فني اكران عمومي خود را به تعويق مي‌اندازد و به همين دليل روز دوشنبه هفتم اسفند ماه مسئله اكران «آن سوي ابرها» در جلسه شورا طرح مي‌شود تا تصميم‌گيري نهايي صورت گيرد.» پيش از اين از «آن سوي ابرها» به عنوان گزينه اكران نوروزي نام برده شده بود. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار