کد خبر: 896125
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
استاندار اصفهان :
استاندار اصفهان با تاکید بر ورود مجدانه خود برای حل مسائل حوزه کارگری اعلام کرد: به کارگران استان بویژه گارگران کارخانه های بزرگ، قول می دهم که مشکلات آنها را حل کنم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان: کارگران استان بویژه واحدهای صنعتی بزرگی از جمله پلی اکریل، کاشی اصفهان و کاشی نیلو مطمئن باشند که مشکلات آنها پیگیری و حل می شود و تیم مخصوصی نیز برای این کار مشخص شده است .

ومحسن مهر علیزاده گفت  :کارگران کارخانه پلی اکریل نباید نگران مسائلی مانند تامین مواد اولیه باشند ،ما این کارخانه را مانند تعداد دیگری از واحدهای صنعتی در 'آی سی یو' مراقبت های ویژه قرار داده ایم و پیگیری های لازم برای تداوم تولید در آن انجام می شود.

وی با اشاره به تخصیص 20 میلیارد تومان به پلی اکریل در سالجاری گفت: با این اعتبار، بخشی از مواد اولیه مورد نیاز این کارخانه خریداری شده است.

استاندار اصفهان در باره تامین ماده اولیه پارازایلن کارخانه پلی اکریل نیز توضیح داد: پالایشگاه اصفهان را مکلف کرده ایم که حداقل مواد مورد نیاز این کارخانه را بمنظور تداوم تولید آن در هر شرایطی تحویل دهد و مشکل مالی بین کمک کننده مالی پلی اکریل با پالایشگاه و پتروشیمی اصفهان بر اساس تعهدات موجود، حل شده است.

وی با بیان اینکه این به معنای این نیست که هیچ مشکلی وجود ندارد، افزود: پلی اکریل جزو شرکت های واگذار شده بوده و در زمان واگذاریش در تشخیص هویت، قابلیت و ظرفیتِ خریداران ، دقت نشده و اکنون به مشکل برخورده کرده است.

مهر علیزاده  خاطر نشان کرد:  سال گذشته با پیگیری وزارتخانه های 'صنعت، معدن و تجارت' و 'تعاون، کار و رفاه اجتماعی'، مدیریت استان، نمایندگان مجلس، بخش خصوصی و مدیران پلی اکریل 200 میلیارد ریال از سوی دولت برای کمک به پلی اکریل و آبان امسال نیز 200 میلیارد ریال دیگر از سوی دولت به شکل تنخواه به این کارخانه پرداخت شد.

وی با بیان اینکه کمیته حمایت از صنایع مانند پلی اکریل برای این واحدهای صنعتی نیز تشکیل خواهد شد، تصریح کرد: احتمال می رود این کارخانه ها فروخته یا اجاره داده شود.

استاندار اصفهان در باره کارخانه های کاشی نیلو و کاشی اصفهان گفت: این کارخانه ها نیز واگذار شده و مشکلات آن در کوتاه مدت قابل حل نیست.

مهرعلیزاده با بیان اینکه مدیریت این کارخانه ها در هشت سال گذشته، وام بسیاری از بانک ها گرفته و اکنون بدهکار است، افزود: مسائل این کارخانه ها و کارگران آنها نیز در حال پیگیری است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار