کد خبر: 896053
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت از علی دایی به‌عنوان الگوی خود یاد کرد.

غلامی: علی دایی الگوی من است/ من حامی سرمربی تیمم هستم

محمد غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط فعلی سپیدرود رشت ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما باخت مقابل استقلال را فراموش کردیم و در این چند روز هم تمرینات خوبی را زیر نظر علی کریمی پشت سر گذاشتیم تا آماده بازی با سایپا شویم. بازی هفته آینده یک دیدار سرنوشت‌ساز برای ماست و تحت هر شرایطی باید برنده از زمین بیرون بیاییم. ما محکوم به برد هستیم تا وضعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

وی با تمجید از تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: ما با تیم پرقدرتی بازی داریم که یک مربی خوب و سرشناس مثل علی دایی دارد که الگوی من است. آنها برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند و ما هم می‌خواهیم از پایین جدول جدا شدیم. با توجه به شرایط میزبانی باید سه امتیاز این بازی را بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت همچنین راجع به تقابل علی کریمی و علی دایی که رابطه خوبی در این سال‌ها نداشته‌اند، گفت: هر دو نفر برایم بزرگ و قابل احترام هستند و من نمی‌توانم در مورد این موضوع حرفی بزنم.

غلامی درباره چالش‌های اخیر میان علی کریمی و کارلوس کی‌روش تصریح کرد: کی‌روش اجازه نداشت در مورد یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران این‌طور صحبت کند. شما دیدید که رسانه‌ها و مردم حامی کریمی بودند و من هم به‌عنوان یک طرفدار حامی کریمی هستم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار