کد خبر: 896041
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱

جلسه امروز میان کمیته ملی پارالمپیک و دیوان محاسبات بدون رسیدن به نتیجه خاصی درخصوص واریز بودجه این نهاد، به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ظهر امروز قرار بود جلسه‌ای میان مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، دیوان محاسبات و وزارت امور اقتصادی و دارایی در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شود؛ جلسه‌ای که البته هیچ نماینده‌ای از وزارت اقتصاد در آن شرکت نکرد.

در این جلسه قرار بود پیرامون واریز بودجه کمیته پارالمپیک مذاکراتی صورت بگیرد، اما این جلسه بدون آنکه نتیجه خاصی به دنبال داشته باشد، خاتمه یافت تا هیچ اتفاق تازه‌ای رخ ندهد.

کمیته پارالمپیک در مهر و آبان بخشی کمی از بودجه خود را دریافت کرد و در آذر و دی بودجه‌اش اصلاً واریز نشد تا دست مسئولان کمیته برای برگزاری اردوی رشته‌های مختلف و سایر امور خالی‌تر از همیشه باشد.

تصمیم به عدم واریز بودجه این کمیته از سوی دیوان محاسبات و به دلیل نهایی شدن تکلیف اساسنامه کمیته پارالمپیک گرفته شد. این در حالی است که اساسنامه جدید کمیته در نوبت ابلاغ قرار دارد.

مسئولان کمیته پارالمپیک قصد دارند پس از بی‌نتیجه ماندن جلسه‌ امروز، تا فردا (دوشنبه) نامه‌ای را تنظیم و برای مجلس شورای اسلامی ارسال کنند تا شاید با رایزنی‌های مختلف، این موضوع برای ورزشکاران جانباز و معلول که قرار است در رقابت‌های مختلف شرکت کنند، ختم به خیر شود و  ماجرای مشکلات مالی کمیته پارالمپیک به پایان برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار