کد خبر: 895519
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
گاهي به قدري عرصه را براي استادان متدين ما در دانشگاه تنگ مي‌كنند كه اين افراد حتي نمي‌توانند ابتدايي‌ترين مظاهر اسلامي را بروز دهند، اما ما بايد در مقابل دين دانشجويان مسئول باشيم؛ چرا كه اگر دين نباشد، علم، نور نخواهد شد. 
به گزارش ايسنا، سردار غلامحسين غيب‌پرور طي سخناني در اجتماع بزرگ اساتيد بسيجي دانشگاه آزاد با بيان اينكه نفوذ فرهنگي در دانشگاه‌ها از اولويت‌هاي دشمن است، گفت: متأسفانه دشمن از راه‌هاي جذاب به اين زمينه وارد مي‌شود و ما بايد به صورت جدي مراقب نفوذ فرهنگي دشمن باشيم، به ويژه كه در برخي دانشگاه‌ها ديده شده كه سكولاريسم تبليغ مي‌شود و اين موضوع تعجب‌آور است. وي افزود: گاهي به قدري عرصه را براي استادان متدين ما تنگ مي‌كنند كه اين افراد حتي نمي‌توانند ابتدايي ترين مظاهر اسلامي را بروز دهند، اما ما بايد در ابتدا در مقابل دين دانشجويان مسئول باشيم؛ چرا كه اگر دين نباشد، علم نور نخواهد شد. 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به چهل سالگي انقلاب اسلامي گفت: انقلاب اسلامي بركات زيادي براي جامعه بشري به همراه داشته است كه اين بركات هم در داخل كشور قابل احساس و هم در خارج از مرزهاي ايران ملموس است و اين انقلاب به فضل خدا مي‌ماند اما شرط حفظ آن، انقلابي بودن ماست كه اگر زماني سست شديم و غفلت كرديم، دشمن ما را با لگد بيدار خواهد كرد. 
وي با بيان اينكه دشمن زماني در عرصه دفاعي فعاليت مي‌كرد و اكنون عالمان ما را مي‌دزدد، گفت: اين كار به نحوي انجام مي‌شود كه دانشگاه‌هاي ما به سمت سكولار شدن پيش مي‌روند و دشمن در دانشگاه‌هاي ما پروژه نفوذ را كليد مي‌زند. غيب پرور تأكيد كرد: ما قرار نيست تنها شعار دهيم، اگر قرار است دانشگاه آزاد و ديگر دانشگاه‌ها موتور انقلاب را به حركت درآورند وقت آن رسيده است كه آسيب‌شناسي جدي داشته باشيم و ما به عنوان بسيج مستضعفين اعلام كرديم كه يك گام انقلابي در دانشگاه آزاد برداشته شود تا مابقي دانشگاه‌ها نيز از آن بهره ببرند. وي در پايان تأكيد كرد: در دانشگاه جامع امام حسين (ع) فعاليت‌هاي بسيار خوبي در حوزه علوم انساني انجام شده است و با توجه به اينكه در ديگر نقاط كشور نيز در اين عرصه گام‌هايي برداشته شده لازم است هم افزايي‌هايي در حوزه علوم انساني داشته باشيم. 
 ‌ ‌  آنها كه بدون اجازه در سوريه هستند بايد بروند نه ايران
ايران با دعوت دولت قانوني سوريه در آنجا حضور دارد و كساني بايد از سوريه بروند كه بدون دولت و اجازه دولت قانوني آنجا هستند. 
علي‌اكبر ولايتي، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام و رئيس هيئت امناي دانشگاه آزاد اسلامي در حاشيه مراسم تكريم و معارفه رئيس بسيج دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي درباره ادعاي غربي‌ها براي خروج ايران از سوريه گفت: ايران با دعوت دولت قانوني سوريه در آنجا حضور دارد و كساني بايد از سوريه بروند كه بدون اجازه دولت قانوني آنجا هستند. 
وي در ادامه به برگزاري جلسه توديع و معارفه رئيس بسيج دانشگاه آزاد اشاره كرد و گفت: در جلسه ديروز با حضور اساتيد بسيج دانشگاه آزاد، سردار غيب‌پرور، رئيس سازمان بسيج مستضعفين و فرهاد رهبر، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي، مشخصات و مختصات بسيج و اساتيد بسيجي تبيين شد و توقع اين است كه استادان بسيجي علاوه بر تسلط بر علوم تخصصي، براي ايجاد تمدن جديد اسلامي تلاش كنند، زيرا اگر اميدي به تمدن نوين اسلامي هست بيش از هرجاي ديگري به دانشگاه مربوط است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار