کد خبر: 895376
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
به همان اندازه که هرج و مرج یک مشکل عمده برای دولت ترامپ است، عدم‌صداقت نیز یکی از مسائل پیش‌روی آن است.
 تسنیم: نشریه آمریکایی آتلانتیک در گزارشی با اشاره به اتهامات مطرح شده علیه راب پورتر - دستیار و منشی ترامپ - در خصوص خشونت علیه همسرش که نهایتا به استعفای او انجامید، نوشت که این ماجرا نشان دهنده ناتوانی دولت برای بیان حقیقت است، و ارتباطی با بهم‌ریختگی آن ندارد.

به نوشته آتلانتیک، نوع واکنش کاخ سفید به این اتهامات خبرنگاران را آنچنان حیرت‌زده کرد که تمامی این ماجرا به عنوان نمونه‌ای علنی از بهم‌ریختگی در دولت ترامپ به حساب آمد. برای مثال، نیویورک‌تایمز نوشت که «مورد سوءرفتار می‌تواند در کاخ سفیدِ گرفتار آشوب، شکاف ایجاد کند». یا نویسنده نشریه آکسیوس نوشت: «این احمقانه است، حتی در کاخ سفیدی که به هرج و مرج مشهور است. من هرگز چیزی شبیه آن ندیده‌ام»؛ و یا پولیتیکو که نوشت‌: «هرج و مرج در شماره ۱۶۰۰ خیابان پنسیلوانیا (آدرس پستی کاخ سفید)».

آتلانتیک در ادامه گزارش خود نوشت این ماجرا بسیار خاص بود، البته نه تنها به خاطر دشواری در تصور وضعیتی که بتواند با توجه به سطح کنونی هرج و مرج در کاخ سفید، تا این حد برجسته شود. این ماجرا غریب نیز بود، زیرا تمرکز بر بهم‌رختگی و بی‌نظمی موجب سایه افکندن بر یک ویژگی مهمتر شده است: غوطه‌ور شدن دولت در هرج و مرج تا این میزان، در نتیجه ناتوانی آن در گفتن حقیقت است. مشکل تیم ترامپ تنها هرج و مرج نیست، بلکه به همان میزان (ناشی از) عدم‌صداقت است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار