کد خبر: 895362
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
در سال جاري انجام شد؛
مدير فني و اجرايي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي از اجراي 6 پروژه ساختمان هاي عمومي و دولتي در شهرستان جوين با اعتباري بالغ بر 9 هزار و 70 ميليون ريال در سال جاري خبر داد.

ابراهيم صنيعي با اعلام اين خبر افزود: پروژه هاي اين شهرستان شامل احداث كتابخانه رازي، تكميل مجتمع فرهنگي هنري،‌ احداث مجموعه ورزشي، احداث ساختمان  فرمانداري، احداث ساختمان بخشداري و احداث مجتمع اداري است. 

 

وي گفت: كتابخانه رازي با زيربناي 365 مترمربع از محل اعتبارات استاني احداث و تاكنون 98درصد پيشرف فيزيكي داشته است.

 

صنيعي افزود: در سال 96 براي اين پروژه 1100 ميليون ريال اعتبار در نظر گرفته شده كه تاكنون 500 ميليون ريال آن اختصاص يافته است؛ البته پروژه ادامه پيدا كرده و به پايان رسيده است و تحويل موقت شده است.

 

وي تكميل مجتمع فرهنگي هنري جوين را از ديگر پروژه هاي اين شهرستان عنوان كرد و گفت: اين مجتمع از محل اعتبارات استاني با زيربناي هزار متر مربع آغاز شده و تاكنون نيز 43 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و در مرحله اتمام اجراي سقف است.

 

مدير فني و اجرايي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي درباره اعتبارات اين پروژه گفت: در سال 96 براي اين پروژه 4100 ميليون ريال اعتبار در نظر گرفته شده كه تاكنون 800 ميليون ريال آن اختصاص يافت است.

 

صنيعي با اشاره به احداث يك مجموعه ورزشي در اين شهرستان نيز گفت: ساختمان اين پروژه با زيربناي 655 مترمربع آغاز و در سال 96  از محل اعتبارات استاني 70 ميليون ريال اعتبار براي تكميل آن در نظر گرفته شده كه اين مبلغ نيز اختصاص يافته، البته پروژه در مرحله اجراي سنگ چين فونداسيون است.

 

وي همچنين با اشاره به پروژه احداث ساختمان فرمانداري جوين در شهر نقاب اظهار كرد: اين پروژه با 1700 مترمربع زير بنا هم اكنون 100 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و ساختمان تحويل موقت شده است. 

 

صنيعي تصريح كرد: اعتباردر نظر گرفته شده براي اين پروژه در سال 96 به ميزان 2900 ميليون ريال است كه تاكنون هزار ميليون ريال آن تخصيص يافته است.

 

وي از احداث ساختمان بخشداري عطامك جوين خبرداد و گفت: در سال 96 براي اين پروژه كه 650 مترمربع زيربنا دارد600  ميليون ريال بودجه در نظر گرفته شده و 300 ميليون ريال آن تخصيص يافته است كه تاكنون اين پروژه 98 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و تحويل موقت شده است.

 

صنيعي احداث مجتمع اداري را از ديگر پروژه هاي شهرستان عنوان كرد و افزود: اين مجتمع در شهرنقاب مركز شهرستان جوين با زير بناي 4500 مترمربع از محل اعتبارات استاني آغاز شده است و تاكنون نيز 35 درصد پيشرفت فيزيكي دارد. 

 

وي تصريح كرد: در سال96 براي اين پروژه 300ميليون ريال اعتبار در نظر گرفته شده كه 100ميليون ريال آن اختصاص يافته و هم اكنون پروژه درمرحله اتمام اسكلت فلزي است.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار