کد خبر: 894982
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان گفت: به منظور خدمات رسانی بیشتر به شهروندان، مترو و اتوبوس در روز ۲۲ بهمن به صورت رایگان سرویس دهی شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان وبه نقل از اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، در حاشیه افتتاح پروژه های منطقه هفت از سري برنامه هاي اصفهان در مسير اميد با اشاره به برنامه های دهه فجر امسال اظهار داشت: در طول ایام دهه مبارک فجر ۵۰۰ برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به منظور گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیش بینی و با حضور و استقبال بی نظیر مردم برگزار شد.

قدرت الله نوروزی با اشاره به برنامه ریزی به عمل آمده برای مراسم ۲۲ بهمن تصريح کرد: به منظور خدمات رسانی به مردم در روز ۲۲ بهمن، ۳۵۰ دستگاه اتوبوس از نقاط مختلف شهر به صورت رایگان مردم را به محل برگزاری مراسم در میدان امام(ره) انتقال داد، همچنین ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به صورت رایگان در سطح شهر تردد نمودنند و به شهروندان خدمات رسانی کردند.

وي ادامه داد: به منظور خدمات رسانی بیشتر، متروامروز ۲۲ بهمن به صورت رایگان به شهروندان سرویس دهی نمود.

وي در ادامه با اشاره به پروژه هاي افتتاح شده در منطقه هفت، گفت: با توجه به تراکم ساخت و ساز در منطقه هفت، احداث بوستان های محلی در این منطقه احساس می شد که به همين منظور پارک گلستان در خیابان هسا احداث شده است.

نوروزي افزود: توسعه این بوستان در دستور کار شهرداری منطقه هفت قرار دارد، از این رو امیدواریم در آینده ای نزدیک چهار تا پنج هزار متر انتهای این پارک نیز تملک شود.

شهردار اصفهان تاکيد کرد: با توجه به نیاز شهروندان به فضاهای تفریحی، درصدد هستیم با تامین آب مورد نیاز فضای سبز و تجهیز بوستان ها به امکانات تفریحی، فضای مناسب و بانشاطی را برای آنان ایجاد کنیم.

وي خاطرنشان کرد: با توجه به توسعه این منطقه  و تراکم جمعیتی باید تلاش کنیم با برنامه ریزی مناسب و تخصیص بودجه، وضعیت منطقه را بهبود بخشیده تا شاهد رشد و آبادانی شهر باشیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار