کد خبر: 894874
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
رئیس انجمن داروسازان استان اصفهان :
رئیس انجمن داروسازان استان اصفهان، گفت: بسیاری از داروخانه های استان از افراد نیازمند وجهی دریافت نمی کنند که برای تکمیل این کار، به زودی خیریه دارویی حکیم شافعی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، رئیس انجمن دروسازان استان اصفهان درحاشیه نمایشگاه داروبیان نمود : داروهای استان اصفهان  از منابع معتبر تهیه می شود تا دارویی که به دست مردم می رسد مشکلی نداشته باشد و در حال حاضر حود 750 داروخانه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی در استان وجود دارد که در شهرهای زیر 20 هزار نفر بخش خصوصی به خوبی کار می کند.

غلامحسین صادقیان افزود: مطالبات داروخانه ها توسط سازمان های بیمه گر به خوبی پرداخت نمی شود و در این رابطه وقفه های زیادی به وجود می آید که در همین رابطه سازمان تأمین اجتماعی هفت ماه و بیمه سلامت شش ماه است که مطالبات داروخانه ها را پرداخت نکرده اند.

وی خاطر نشان کرد: جامعه داروسازی در حوادث و بحران های مختلف پیش قدم بود که اخیراً این اتفاق را در زلزله کرمانشاه دیدیم و فراخوان خوبی انجام و داروهای زیادی به همراه کانکس های با کیفیت به کرمانشاه ارسال شد.

این فعال داروسازی همچنین خبر داد: بسیاری از داروخانه های استان با هماهنگی های انجام شده از افراد نیازمند وجهی دریافت نمی کنند و این دسته از داروهای مردم نیازمند تأمین می شود که برای تکمیل این کار، به زودی خیریه دارویی حکیم شافعی راه اندازی خواهد شد و در این رابطه مجوزهای لازم هم اخذ شده است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار