کد خبر: 894871
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
امام جمعه اصفهان :
هر سال در این مسیر شاهد حضور پرشورتر مردم هستیم، مردم امسال ساعت‌ها زودتر از زمان اعلام شده، راهپیمایی را آغاز کردند و در قبال این حضور باید گفت بار مسئولان سنگین‌تر است.

   به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،آیت‌الله سید‌یوسف طباطبایی‌نژاد صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زبان ما از تشکر بابت حضور مردم با بصیرت در این حماسه قاصر است.

وی افزود: هرچه دشمن فشار خود را به ما بیشتر می‌کند علاقه مردم به انقلاب، امام (ره) و رهبر انقلاب بیشتر می‌شود و این دلیل بر بصیرت آن‌هاست.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان بیان کرد: امام راحل فرمودند هر زمان دشمن با ما بدی کند مشخص می‌شود که راه ما درست است. اکنون نیز در 40 سالگی انقلاب مردم ما بیدارتر و پایبندتر به جمهوری اسلامی و رهبری هستند.

وی با اشاره به پیام حضور 40 ساله ملت ایران در صحنه، گفت: مردم همواره پایبند به انقلاب هستند و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد گفت: هر سال در این مسیر شاهد حضور پرشورتر مردم هستیم، مردم امسال ساعت‌ها زودتر از زمان اعلام شده، راهپیمایی را آغاز کردند و در قبال این حضور باید گفت بار مسئولان سنگین‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید خدمت‌گذار این جامعه باشند، آنها باید بدانند برای خدمت به این مردم باید کمر همت را ببندند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار