کد خبر: 894870
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
امام‌جمعه موقت اصفهان:
کوتاهی در صیانت و حفظ انقلاب اسلامی را خیانت به خون شهدا و اسلام عنوان و تصریح کرد: کوتاهی برخی از مسئولان در ادای حق مردم و نبودن به فکر مردم از سوی آنان یکی از اشکال خیانت به انقلاب است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، امام‌جمعه موقت اصفهان درراهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون زحمت‌های فراوانی است که برای آن کشیده شده و خون‌های زیادی برای شکل‌گیری و تداوم آن بر زمین ریخته شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجتبی میردامادی با بیان اینکه امام (ره) حجت خدا بود، گفت: ایشان فردی عادی نبود که در مقابل کفر ایستادند، معجزه‌ای رخ داد و ملت در 22 بهمن بر رژیم استبدادی طاغوت به پیروزی رسید.

وی کوتاهی در صیانت و حفظ انقلاب اسلامی را خیانت به خون شهدا و اسلام عنوان و تصریح کرد: از خدای سبحان می‌خواهیم آن افراد نادان و جاهلی که هنوز نمی‌خواهند بفهمند انقلاب اسلامی چه نوری را در عالم گستراند را هدایت کند.

حجت‌الاسلام میردامادی با اشاره به برخی از مصادیق این موضوع، اظهار کرد: کوتاهی برخی از مسئولان در ادای حق مردم و نبودن به فکر مردم از سوی آنان یکی از اشکال خیانت به انقلاب است.

امام‌جمعه موقت اصفهان غارتگران بیت‌المال و متجاوزان به امور اقتصادی مردم را دسته دیگر از خائنان به انقلاب بیان کرد و افزود: عده‌ای هم در جهل مرکب هستند و هنوز نمی‌خواهند متوجه اتفاق عظیم و معجزه‌ای که رخ‌داده، بشوند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار