کد خبر: 894768
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
همزمان با یوم الله دهه فجر 96انجام شد
انرژی گاز طبیعی زمینه ساز بسیاری از توسعه ها و پیشرفت هادر عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی و غیره است که حاصل زحمات شبانه روزی و دستان توانمندکارکنان خدوم این انقلاب و دولت است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، همزمان با دهه مبارک فجر با حضور فرماندار اصفهان، امام جمعه شهر سجزی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان،بخشدار کوهپایه و جمعی از مسئولان شهر سجزی، 13کیلومتر خط انتقال 20 اینچ و ایستگاه CGS شهرسجزی  با ظرفیت 100هزار متر مکعب در ساعت با هزینه ای بالغ بر290میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

احمد رضوانی، فرماندار اصفهان ضمن تبریک ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی از افزایش ظرفیت  گازرسانی به این منطقه اظهار خرسندی کرد و گفت: این نعمت زیربنایی به برکت این نظام و از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است،  انقلابی که  امروزه الگوی بسیاری از مبارزات و نهضت  ها و یکی از شگفتی های جهان به شمار می رود.

وی، اظهار داشت: خدا را شاکریم که مردم اصفهان از بلوغ فکری و سیاسی بالایی برخوردار هستند و پایبندی و تعهد به نظام را در روز22 بهمن در حماسه را به نمایش خواهند گذاشت.

 رضوانی افزود: انرژی گاز طبیعی زمینه ساز بسیاری از توسعه ها و پیشرفت هادر عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی و غیره است که حاصل زحمات شبانه روزی و دستان توانمندکارکنان خدوم این انقلاب و دولت است.

وی، ادامه داد: افزایش سهم گاز مصرفی در صنایع باتوجه به معزل جدی آلودگی هوای اصفهان و تاثیر سوخت گازوئیل و مازوت در افزایش آلودگی ،علاوه بر اشتغال زایی و توسعه اقتصادی  بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: گازرسانی به استان اصفهان بصورت جدی بعد از انقلاب اسلامی شروع شد و تا قبل از انقلاب تعداد محدودی مصرف کننده داشتیم اما امروزه به برکت انقلاب و این نظام  سالانه بیش از 21میلیارد مترمکعب گاز تنها در استان اصفهان توزیع و به مصرف می رسد.

 سید مصطفی علوی با اشاره به اینکه، امروز شاهد گازرسانی به 99.5 درصد جمعیت شهری و بیش از 95 درصد جمعیت  روستایی در سطح استان هستیم، تصریح کرد: از مجموع 107 شهر موجود در استان 103 شهر و از مجموع1448روستای مشمول گازرسانی  1338 روستا در سطح استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مهندس علوی، اظهار داشت: با بیان اینکه شهر سجزی و شهرک صنعتی آن  از سال 82  نعمت گاز بهره مند شده است گفت: درحال حاضر به  8هزار و 600 واحد صنعتی در سطح استان گازرسانی انجام شده است.

وی، در خصوص پروژه گازرسانی به سجزی افزود: در این پروژه  13کیلومتر خط انتقال فولادی 20 اینچ  اجرایی و به بهره برداری رسیده است.

حجت الاسلام، جعفری امام جمعه شهر سجزی ، نیز ضمن تشکر از این اقدام عمرانی و صنعتی اظهار:  مردم شهر سجزی و صنعتگران آن  باید قدر این نعمت طبیعی را بدانند.

 وی درپایان گفت: مردم اصفهان بسیار خوش اقبال هستندکه مدیران صنعت گاز آنها بسیار توانمند و اهل ریسک هستند، با وجود مشکلات و چالش های بسیاری که در گازرسانی به برخی از مناطق دور دست و صعب العبور وجود دارد همواره از هیچ کوششی برای خدمت رسانی به مردم دریغ نکرده اند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار