کد خبر: 893755
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
مسابقات پیشکسوتان هندبال کشور یادواره شهدای هویزه ، عصر جمعه در مراسمی با حضور هفت تیم در سالن سه هزار نفری سربداران سبزوار آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی رئیس فدراسیون هندبال در این مراسم گفت: مسابقات پیشکسوتان سبب انتقال تجارب و ارتقا سطح دانش مربیان این رشته ورزشی می شود.
علیرضا رحیمی با اشاره به میزبانی مناسب سبزوار از این مسابقات اظهار کرد: شهرستان سبزوار یکی از مهدهای هندبال کشور است که برنامه ریزی شده تیمی از این شهرستان در مسابقات لیگ هندبال باشگاههای کشور در سال آینده حضور داشته باشد
وی لازمه حضور تیمی از شهرستان سبزوار در لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور را جذب یک حامی مالی دانست.
رحیمی همچنین با اشاره به ناکامی تیم ملی ایران در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در کره جنوبی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته و استفاده از مربیان با تجربه زمینه حضورمقتدرانه برای مسابقات آسیایی سال آینده فراهم شده است.
رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در مجلس نیز با اشاره به جایگاه ورزش هندبال سبزوار گفت: هم اکنون هیات هندبال این شهرستان با ساختار جدید از پیشکسوتان آغاز شده تا با همگرایی نماینده ای از این شهرستان در لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور در سال آینده حضور داشته باشد.
سرپرست هیئت هندبال شهرستان سبزوار نیز گفت: مسابقات هندبال پیشکسوتان کشور با حضور هفت تیم تهران، اصفهان، تبریز، فارس، سبزوار، برازجان و مازندران برگزار می شود.
علی شعبانپور افزود: در گروه الف تهران، اصفهان، تبریز و فارس و در گروه ب تیم های سبزوار، برازجان و مازندران با هم به رقابت می پردازند .
وی با اشاره به حضور سه گروه داوری گفت: در این مسابقات 13 بازی انجام می شود که دور نخست به صورت گروهی در 2 گروه چهار تیمی و سه تیمی برگزار می شود و از هر گروه 2 تیم به مرحله بعدی صعود می کنند.
جامعه هندبال سبزوار 315 نفر جمعیت دارد که از این تعداد 60 نفر بازیکن در رده نونهالان، 40 نفر نوجوان، 45 نفر ورزشکار رده سنی جوانان، 100 نفر بازیکن بزرگسال، 30 نفر مربی، 15 نفر داور و 30 نفر پیشکسوت هستند.
مسابقات پیشکسوتان هندبال کشور از عصر امروز تا 17 بهمن در سالن سه هزار نفری سربداران سبزوار برگزار می شود.
حدود 6 هزار ورزشکار در قالب 39 هیات ورزشی در حوزه ورزشهای حرفه ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی در شهرستان سبزوار فعالیت دارند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار