کد خبر: 893019
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
سردار فضلي:
جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت که دولت به اعلام آمادگي سپاه براي بازسازي مناطق زلزله‌زده پاسخی نداده است.
سردار علي فضلي جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين و فرمانده قرارگاه بازسازي مناطق زلزله زده كرمانشاه در نشست خبري پيرامون اقدامات صورت گرفته در اين مناطق گفت: با وقوع زلزله كار امدادرساني به شهرها به ارتش‌ و روستاها به سپاه واگذار و بعد از امداد و نجات، موضوع اسكان موقت مطرح شد. 
وي ادامه داد: 240 روستا در ابتدا به ما واگذار شد و با گذشت زمان كوتاهي رقم به 300 روستا رسيد و با كمك سپاه‌هاي استاني به محوريت بسيج سازندگي اين كمك عينيت بيشتري پيدا كرد. وي با اشاره به اينكه سپاه‌هاي استاني و مسئولان استاني كمك استان‌هاي خود را با منطقه زلزله زده مي‌آورند، تصريح كرد: در موضوع اسكان موقت و كانكس كار از هفته اول آغاز شده است. مسئوليت در كمك به زلزله زدگان با دستگاه‌هاي ذيربط از جمله بنياد مسكن است و سپاه و بسيج به كمك آنها رفته‌اند. 
فرمانده قرارگاه بازسازي مناطق زلزله زده كرمانشاه ادامه داد: وعده  ساخت و نصب 8هزار و 300 كانكس توسط قرارگاه خاتم براي کمک به زلزله‌زدگان45 روز بود که ظرف 38 روز اين كانكس‌ها نصب شد. 
سردار فضلي تأكيد كرد: مأموريت ما زودتر از موعدي كه خدمت مقام معظم رهبري مطرح شده بود انجام شد؛ اعلام آمادگي كرديم براي كمك به اسكان دائم زلزله‌زدگان و منتظر جوابيم و تا الان درخواستي از ما صورت نگرفته است. در حال حاضر تنها سازمان بهزيستي براي كمك به ساخت اسكان دائم مددجويانشان درخواست داده كه صحبت شده و انتظار داريم بنياد مسكن زودتر كارها را راه بيندازد، اميدواريم دولت و بنياد مسكن و استانداري تمايل نشان بدهند و از اين ظرفيت مردمي بسيج استفاده كنند. فرمانده قرارگاه بازسازي مناطق زلزله زده كرمانشاه گفت: حدود 4هزار مهندس عمران ما براي تعيين خسارت و صدمات وارده اعلام آمادگي كرده بودند اما متأسفانه از اين ظرفيت استفاده نكردند و بنده دليلش را نمي‌دانم. وي در پايان خاطر نشان كرد: امروز نهم بهمن ماه(دیروز) هم براي آخرين بار به دولت براي كمك به اسكان دائم زلزله زدگان اعلام آمادگي مي‌كنيم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
0
اقای روحانی " مسکن مهر را قوطی کبریت خواند " که افتخاری برای
سازندگان ان وجود ندارد " حتما عدم جوابگوئی دولت به سپاه برای اینستکه " نکند باز قوطی کبریت ساخته شود " چون قرارست دولت برای زلزله زدگان وروستاهای خراب شده " همانگونه که برایشان سریع سرپناه ساخت " قصری بسازد "همانند قصری که خود ووزرای
دولت محترم در ان سکنا دارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
0
منظور از پاسخ پول هستش دیگه؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار