کد خبر: 892949
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از ممنوعیت صدور بارنامه و تردد ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای بالای ۵۰ سال از ابتدای سال ۱۳۹۷ خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از ممنوعیت صدور بارنامه و تردد ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای بالای ۵۰ سال از ابتدای سال ۱۳۹۷ خبر داد.

داریوش باقرجوان با بیان این که در بخش حمل‌ونقل کالا اولویت نخست افزایش ایمنی و توجه به اقتصاد بخش است، بر ضرورت کاهش هزینه‌ها به حداقل و ضرورت نوسازی ناوگان تاکید نمود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان اظهار داشت : یکی از سیاست‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ارتقاء بهره‌وری است و متاسفانه امروز بخش حمل‌ونقل کالا قسمت زیادی از بیکاری را در کشور به دوش می کشد و هیچ عامل بازدارنده‌ای نتوانسته از تردد کامیونهای فرسوده در کشور جلوگیری کند به گونه‌ای که رانندگان چندین روز در نوبت بار هستند.

 وی از بخشنامه جدید سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای ساماندهی ناوگان حمل و نقل کالا خبر داد و خاطرنشان کرد: براساس بخشنامه جدید از سال آینده محدودیت‌های قانونی برای ناوگان فرسوده حمل کالا اعمال خواهد شد به طوری که در سال ۹۷ ضمن جلوگیری از صدور بارنامه برای کامیون‌های بالای ۵۰ سال، از تردد آنها نیز ممانعت می‌شود

این مقام مسئول  نوسازی ناوگان حمل و نقل را به دو دلیلِ کاهش مصرف سوخت و ارتقاء محیط زیست ضروری دانست و تصریح کرد: برای این منظور قراردادهایی با شرکت‌های خودروسازی برای نوسازی ناوگان منعقد گردیده که در بخش ناوگان حمل و نقل مسافر از محل منابع داخلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و برای ناوگان کالا نیز از محل ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور انجام می گردد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر