کد خبر: 892273
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
مدیرعامل شرکت گاز استان مطرح کرد:
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به آغاز نهضت بزرگ گازرسانی در دولت تدبیر و امید گفت: 687 روستا و دوشهر استان طی پنج سال گذشته به شبکه سراسری گاز کشور متصل شدند و در مجموع خراسان رضوی رکورددار حجم اجرایی پروژه های گازرسانی روستایی در بین تمام استان های کشور است.

سید حمید فانی با اعلام این مطلب اظهار کرد: در ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم، از مجموع دو هزار و 530 روستای واجد شرایط بهره مندی از نعمت الهی گاز در استان، تنها 56 درصد یعنی معادل ۹۴۶ روستا گازدار بودند که این رقم در حال حاضر به یکهزار و 633 روستا افزایش یافته است.

وی با بیان این مطلب که در سال ۹۵ هر دو روز یک روستای استان گازدار شد افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز موفق شدیم با افزایش چهار برابری فعالیت ها و در سایه یک برنامه‌ریزی منظم شاهد تحقق شعار "گازرسانی هر ۱۲ ساعت به یک روستا" باشیم.

فانی گفت: در 10 ماهه نخست سال 96، شهر همت آباد و 206 روستای خراسان رضوی با جمعیتی بالغ بر 29 هزار و 985 خانوار از نعمت الهی گاز بهره مند شدند و امیدواریم تا پایان امسال این رقم به ۷۰۰ روستا ارتقا یابد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی اضافه کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به 559 روستا با جمعیتی بالغ بر 82 هزار 178 خانوار در حال اجراست. هم اکنون 3/77 جمعیت روستایی و 9/99 درصد جمعیت شهری استان از نعمت الهی گاز بهره مند هستند و در سال آینده این ضریب به ترتیب به 95 و 100 درصد ارتقا خواهد یافت.

فانی در بخش دیگری از سخنان خود تحقق نهضت بزرگ گازرسانی روستایی در دولت تدبیر و امید را هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم عنوان کرد و گفت: شکوفایی اقتصادی, امیدآفرینی و انسجام اجتماعی از برکات تدبیر دولت در توسعه خدمات زیربنایی است.

وی خادمی مردم در نظام اسلامی را افتخار کارکنان شرکت گاز دانست و گفت: علی‌رغم افزایش چهار برابری فعالیت های کاری شرکت گاز خراسان رضوی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد سرعت مطلوبی در اجرای پروژه ها هستیم.

فانی افزود: شرکت گاز خراسان رضوی به عنوان یک مجموعه انقلابی در کنار سایر دستگاههای اجرایی استان از هیچ کوششی در مسیر تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فروگذارنخواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار