کد خبر: 892260
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
20 درصد ظرفيت براي گيشه سينماها موجود است و علاقه‌مندان جشنواره فيلم فجر مي‌توانند با مراجعه به گيشه در زمان ايام جشنواره هم بليت تهيه كنند.
عزت‌الله عليزاده، معاون اجرايي سي و ششمين جشنواره ملي فيلم فجر با اشاره به پايان پيش‌فروش و اتمام بليت‌هاي اختصاص يافته به سينماهاي مردمي گفت: مردم نگران اخبار مربوط به فروش غيرقانوني بليت‌ها نباشند چراكه ۲۰ درصد ظرفيت براي گيشه سينماها موجود است و تلاش مي‌كنيم به نياز مخاطبان جشنواره پاسخ دهيم. وي افزود: طي روزهاي ۳۰ دي تا دوم بهمن پيش‌فروش اينترنتي بليت‌هاي سي و ششمين جشنواره ملي فيلم فجر در سينماهاي مردمي بر اساس برنامه‌ريزي انجام شد و تمامي ظرفيت اختصاص يافته به بخش پيش‌فروش مردمي به صورت كامل به فروش رسيد. 
معاون اجرايي جشنواره ملي فيلم فجر با اشاره به اختصاص ظرفيت جديد براي مردم، عنوان كرد: امسال با توجه به استقبال مخاطبان سينما، هزار و۶۰۰ سري بليت بيش از ظرفيت تعيين‌شده به مردم اختصاص يافت و تمام بليت‌هاي اين ظرفيت تعيين‌شده نيز پيش‌خريد شد. 
عليزاده با اشاره به انتشار خبرهاي مربوط به فروش غيرقانوني بليت‌هاي جشنواره از طريق سايت‌هاي غيرمجاز و با رقم‌هاي نجومي و كاذب اظهار كرد: همان‌گونه كه قبلاً اطلاع‌رساني شد، اين اطمينان داده مي‌شود كه در گيشه ظرفيت لازم براي استفاده مخاطبان اختصاص يافته‌است و آن دسته از علاقه‌مندان سينما كه نتوانسته‌اند در پيش‌فروش بليت دريافت كنند، مي‌توانند بليت فيلم‌هاي منتخب خود را از گيشه‌هاي سينماهاي نمايش‌دهنده فيلم‌هاي جشنواره، قبل از نمايش هر فيلم دريافت كنند. پيش‌بيني‌هاي لازم براي برگزاري سانس‌هاي فوق‌العاده هم شده است و ما تلاش مي‌كنيم به نياز مخاطبان جشنواره پاسخ دهيم. 
سي و ششمين جشنواره ملي فيلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبيري ابراهيم داروغه‌زاده برگزار مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار