کد خبر: 892008
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل:
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل میزان ثبت باشگاه‌های ورزشی در اردبیل ۴۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محمدرضا برادران در جلسه بررسی عملکرد باشگاه‌های ورزشی در اردبیل اظهار داشت: تعداد باشگاه‌های ورزشی ثبت شده استان در سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد رشد داشته است که این امر می‌تواند زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌ها ورزشی در استان شود.

وی تصریح کرد: با تلاش همکاران اداره کل ورزش و جوانان در کمیسیون ماده پنج استان تا این لحظه با برگزاری 24 جلسه تخصصی تعداد 136 پرونده تاسیس و تمدید باشگاه بررسی شده و مجوزهای لازم صادر شده است تا اقدامات خود را در حوزه آموزش‌ها و فعالیت‌ها ورزشی آغاز کنند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به فعالیت 309 باشگاه در سطح استان اردبیل گفت: از این تعداد بیشترین باشگاه‌ها در مرکز استان فعال بوده به طوری که سهم شهرستان اردبیل 192 باشگاه بوده و سهم عمده‌ای در این حوزه دارد.

برادران در مورد سالم‌سازی محیط باشگاه‌ها افزود: در راستای سالم سازی محیط باشگاه‌های ورزشی علاوه بر بازرسی‌های دوره‌ای که توسط ادارات شهرستان‌های تابعه و هیئت پزشکی انجام می‌شود، کارگاه‌های دوپینگ و تغذیه ورزشی نیز برای مربیان و ورزشکاران برگزار می‌شود تا اطلاعات لازم برای آنها ارائه شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: توسعه و گسترش فعالیت‌ها ورزشی از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌ها در سطح استان بوده که در همین راستا تلاش می‌کنیم تا با نظارت‌های لازم با سالم‌سازی محیط باشگاه‌ها زمینه برای حضور هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان را در این باشگاه‌ها فراهم کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر