کد خبر: 891495
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز:
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز گفت: تا زمانی که توسعه فرهنگی و سیاسی محقق نشود بحث اشتغال و سرمایه گذاری قابل حل نخواهد بود.
فرج محمد قلی زاده در جلسه مشترک اعضای هیئت نمایندگان و هیئت رئیسه اتاق تبریز با شهردار و اعضای  شورای شهر تبریز گفت: انتظارها از اتاق بازرگانی و شورای شهر این است که به بحث توسعه فرهنگی و توسعه سرمایه گذاری را در اولویت قرار دهند زیرا این دو مقوله تاثیر مستقیمی بر استفاده از فرصت های اشتغال و گردشگری را مهیا می کند.

عضو شورای شهر تبریز گفت: در بحث گردشگری نیاز به اصلاح و توسعه فرهنگی احساس می شود ما باید نحوه مواجه و رفتار با گردشگران داخلی و خارجی در شهرمان را بهتر کنیم و این مسئله به فرهنگ سازی نیاز دارد. این انتظار نامناسبی است که از گردشگر خارجی انتظار داشته باشیم تا به زبان ما صحبت کند تا با او مراوده تجاری داشته باشیم.

وی معضل دیگر فرهنگی را اعتقاد به کسب درآمد بدون کار دانست و گفت: متاسفانه در فرهنگ ما کسب درآمد بدون کار به یک عرف تبدیل شده است و باید دانست که با این نوع دیدگاه کار کردن ارزش و اهمیت خود را از دست می دهد.

فرج قلی زاده در ادامه سخنانش امنیت سرمایه گذار را یکی از مسائل مهم در توسعه سرمایه گذاری دانست و اظهار داشت: نباید قوانین مربوط به حوزه سرمایه گذاری و یا مرتبط با حوزه سرمایه گذاری با تصمیمات یک شبه تغییر یابند و در این صورت سرمایه گذار احساس خواهد کرد که برای سرمایه گذاری امنیت لازم وجود ندارد و ما هر اندازه شعار بدهیم افراد از سرمایه گذاری در شهر یا کشور استقبال نمی کنند.

گفتنی است جلسه مشترک شهردار تبریز و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تبریز در محل اتاق بازرگانی برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر