کد خبر: 891491
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب خبر داد
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب گفت: متأسفانه در برخی فروشگاه های فروش لوازم پزشکی نسبت به توزیع انواع داروهای روان گردان و غیرمجاز و داروهای دارای مخدر مبادرت می کنند
هوشنگ شریفی  در جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب با قرائت مصوبات صورتجلسه قبلی این کار گروه ضمن تقدیر و تشکر از اجرای برخی مصوبات نشست قبلی کار گروه از عدم تحقق برخی از این مصوبات انتقاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی فروشگاه های فروش لوازم پزشکی نسبت به توزیع انواع داروهای روان گردان و غیرمجاز و داروهای دارای مخدر مبادرت می کنند و به صورت غیرقانونی اقدام به عرضه اینگونه داروهای غیرمجاز می کنند که امیدواریم مسئولان امر برخورد لازم با این قبیل فروشندگان را بعمل آورند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان و رئیس مرکز بهداشت بناب نیز در این نشست با اشاره به موضوع راه اندازی کمپین پیشگیری و کنترل چاقی با تغذیه سالم گفت: بر اساس آمارهای موجود 76 درصد جمعیت اضافه وزن دارند که 40 درصد آنها چاق هستند.

میرجلال حسینی تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود نیز سومین علت مرگ و میر در کشور ناشی از چاقی و اضافه وزن است.

وی افزود: برای جلوگیری از مبتلا شدن افراد به بیماری چاقی و اضافه وزن کلاس‌های مختلف آموزشی تشکیل و موارد لازم به مردم اصلاع رسانی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر