کد خبر: 891464
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
مدير ستاد انتخاب فيلم برگزيده تماشاگران سي و ششمين جشنواره فيلم فجر گفت: اين دوره از جشنواره ثبت آراي مردمي به صورت الكترونيكي خواهد بود.
علي آشتياني‌پور، مدير ستاد انتخاب فيلم برگزيده تماشاگران سي و ششمين جشنواره فيلم فجر درباره قراردادن پنجره‌اي در سينما تيكت با عنوان آراي مردمي در بخش لينك سي‌و‌ششمين جشنواره فيلم فجر اين سايت توضيح داد: خانه سينما مديريت صيانت از آراي مردمي را عهده‌دار است و مانند سال‌هاي گذشته اين امر خطير را عهده‌دار خواهد بود و سينماتيكت به عنوان زيرمجموعه خانه سينما در خدمت رأي‌گيري آراي مردمي خواهد بود و در اين امر ما را ياري مي‌كند. وي درباره نحوه رأي‌گيري آراي مردمي به اين توضيح بسنده كرد: بليت‌هاي سينماهاي مردمي جشنواره فيلم فجر كه آماده مي‌شوند، داراي كدهاي خاصي هستند كه از طريق الكترونيكي كدها توسط مخاطبان ثبت مي‌شود. اين دوره از جشنواره ثبت آراي مردمي به صورت الكترونيكي خواهد بود و ديگر به صورت دستي آراي مردمي اخذ نمي‌شود. 
بنابراين گزارش، سايت «سينماتيكت» در روزهاي گذشته از صفحه سي‌ و ششمين جشنواره فيلم فجر رونمايي كرد و در اين صفحه قابليت‌ها جمع‌آوري آراي مردمي در آن تعبيه شده است. سال گذشته در سي‌ و پنجمين جشنواره فيلم فجر قرار بود آراي مردمي فجر براي اهداي سيمرغ بهترين فيلم از نگاه مردم به صورت الكترونيكي دريافت شود،اما به يكباره اين تصميم تغيير كرد و مانند سال‌هاي گذشته آرا به صورت دستي از طريق صندوق‌هاي قرارداده شده در سينماهاي مردمي دريافت شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار