کد خبر: 891261
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال پنجشنبه با انجام چهار دیدار در شهرهای مختلف کشور آغازمی شود که در حساس ترین دیدار پرسپولیس در آزادی پذیرای گسترش فولاد است.در ادامه دیدارها تراکتورسازی میزبان سایپا است.ذوب آهن در اصفهان با صنعت نفت مصاف می کند و پارس جنوبی هم در خانه از استقلال خوزستان بازی می کند.
بازی اول در حالی بین دو تیم ترکتورسازی و سایپا در تبریز برگزار می ود که تراکتوری ها دیگر یحیی گل محمدی را روی نیمکت خود نمی بینند و مجتبی حسینی تا اطلاع ثانویی به عنوان مربی روی نیمکت می نشیند.شنیده ها حاکی از آن است که مسئولان باشگاه در حال رایزنی با دنیزلی برای مربی گری در این تیم هستند.در مقابل شاگردان علی دایی با نتایج خوبی که گرفته اند با ۲۸ امتیاز به خاطر تفاضل گل کمتر در رده ۷ قرار گرفته اند اما قطعا در بازی فردا عدم حضور عباس زاده در این تیم می تواند برای علی دایی و تیمش گران تمام شود چرا که عباس زاده با عقد قراردادی به نساجی مازندران پیوست. عباس‌زاده توانسته بود فصل گذشته با ۲۴ گل آقای گل لیگ آزادگان شود. در مقابل تراکتورسازی هم با ۲۱ امتیاز فعلا در رده ۱۱ قرار دارند.
در دیگر بازی ذوب آهن در اصفهان میزبان تیم صنعت نفت آبادان است.شاگردان امیر قلعه نوعی با بردی که در چند هفته گذشته کسب کرده اند ۲۹ امتیازی هستند و در رده چهارم قرار دارند.آبادانی ها هم در رده ۹ جدول قرار دارند.
در سومین بازی هفته پارس جنوبی میزبان تیم استقلال خوزستان است.شاگردان تارتار که در نیم فصل دوم نتوانسته اند اقتدار نیم فصل اول را داشته باشند فعلا در رده سوم هستند و دوست ندارد ۳ امتیاز بازی برابر استقلال خوزستان را از دست بدهند. استقلال خوزستان بال ۱۷ امتیاز در رده  چهاردهم جای گرفته است.
اما در آخرین و حساس ترین بازی شاگردان برانکو در آزادی پذیرای گسترش فولاد است. آقای گل تیم گسترش فولاد رضا خالقی فر و پیمان بابایی با 5 گل هستند. سامان نریمان جهان هافبک سابق تیم پرسپولیس نیز با 3 گل در رتبه بعدی قرار دارد. بابایی مهاجم 23 ساله و تبریزی این تیم، هفته گذشته نیز به زیبایی تک گل گسترش را وارد دروازه فولاد کرد و در بازی روز پنج شنبه امید اول فیروز کریمی برای گلزنی به شمار می رود. فرشاد فلاحت‌زاده مربی گسترش فولاد درباره بازی فردا می گوید: بازی مهمی داریم و اگر امتیاز خوبی از پرسپولیس بگیریم جایگاهمان بهبود می‌یابد. پرسپولیس هم امسال ترمیم شده اما بر خلاف گفته‌ها هنوز قهرمان نیست. نقاط ضعف این تیم را شناسایی کرده‌ایم.فردا (پنج‌شنبه) ادسون را به دلیل مصدومیت نداریم. سعی کردیم بر مبنای تیم حریف از بازیکنان در تمرین‌ها استفاده کنیم. بازیکنانی جذب کردیم اما نسبت به تیم‌های دیگر نتوانستیم بازیکن خاصی بگیریم. فقط سعی کردیم مصدوم‌ها را به شرایط بازی برسانیم. سعی می‌کنیم مقابل پرسپولیس اول گل نخوریم و عملکرد مناسبی در بخش دفاعی داشته باشیم.شاگردان فیروز کریمی در 12 مسابقه تنها 8 گل دریافت کرده اند. در این بازی سرمربی کروات پرسپولیس مقابل گسترش فولاد یک انگیزه شخصی نیز خواهد داشت و به دنبال جبران شکست فصل گذشته است.پرسپولیس در فصل گذشته مقابل صنعت نفت در آبادان با یک گل شکست خورد تا فیروز کریمی در تنها تقابل خود با برانکو ایوانکوویچ به یک برد شیرین دست یابد و کارنامه بهتری نسبت به حریف داشته باشد.
کمال کامیابی نیا، هافبک دفاعی پرسپولیس که در حین دایو از سکوی استخر دچار در رفتگی و مصدومیت از ناحیه کتف شده، با دوری یکماهه مواجه شده است.
 
 
وحید صابری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار