کد خبر: 891120
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: شهرداری های استان نسبت به برون سپاری برخی فعالیت های خود اقدام کنند.
یوسف اسلامی باباحیدری روز دوشنبه در آئین معارفه شهردار جدید بن چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: شهرداران استان برخی فعالیت های قابل واگذاری به بخش خصوصی را برون سپاری کنند. وی افزود: ارتقای کمی و کیفی در خدمات رسانی به شهروندان، کاهش هزینه ها و سرعت بخشی به روند اجرایی امور از مهمترین مزیت های برون سپاری برخی از فعالیت های شهرداری ها به بخش خصوصی محسوب می شود.
اسلامی باباحیدری تصیرح کرد: شهرداران موظفند براساس برنامه های تدوین شده منطبق با اسناد بالادستی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت فعالیت کنند.
وی یادآور شد: تسریع در روند توسعه ای بخش های مختلف شهرها نیازمند همکاری مطلوب بین شهرداری، دستگاه های اجرایی و شهروندان است.
فرماندار شهرستان بن نیز گفت: از سال 1392 تا نیمه نخست امسال 59 میلیارد و 50 میلیون ریال اعتبار مستقیم و دو دستگاه خودرو سنگین از سوی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری به شهرداری بن اختصاص یافت.
کمال اکبریان چالش تری اظهار کرد: از این میزان 7 میلیارد و 40 میلیون ریال در قالب قیر رایگان به شهرداری بن اختصاص پیدا کرد. وی افزود: در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید 20 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات شهرستان بن و مدیریت بحران به شهرداری تخصیص یافت.
اکبریان چالش تری تاکید کرد: شهردار جدید بن باید با مشارکت و همراهی شورای اسلامی و شهروندان و همچنین با برنامه ریزی دقیق به منظور پیشبرد اهداف توسعه ای این شهر اقدام کند. در این مراسم سیروس حاتمی به عنوان شهردار جدید بن معرفی و از زحمات محمود نادری شهردار سابق و سعید امانی سرپرست شهرداری قدردانی شد.
سیروس حاتمی پیش از این به عنوان شهردار نقنه شهرستان بروجن مشغول به فعالیت بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر