کد خبر: 890546
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
شورای شهر تهران به شهرداری یک ماه مهلت داد تا مکان ویژه‌ای برای تجمعات اعتراضی فراهم کند.
شورای شهر تهران به شهرداری یک ماه مهلت داد تا مکان ویژه‌ای برای تجمعات اعتراضی فراهم کند. پس از این خبر، رسانه‌ها تلاش کردند نظرات کارشناسان و شخصیت‌های مختلف را در این باره جویا شوند. ولی ما که کارشناس درست و حسابی پیدا نکردیم (راستش را بخواهید مثل بعضی از روزنامه‌نگارها حالش را نداشتیم گزارش تهیه کنیم!) ابتکار به خرج دادیم و نظرات اشخاص و نهادها را در این ارتباط حدس زدیم! که در ادامه می‌خوانید:

رئیس بی‌بی‌سی: شهرداری باید به پیکارجویان هم مکانی بدهد تا پیکارشان را بجویند.

عضو شورای مرکزی حزب منحلة مشارکت: مکان تجمعات باید طوری باشد که بتوانیم از آنجا با حاکمیت چانه‌زنی کنیم. پیشنهادِ ما بازار تهران است!

دبیرکل حزب دست و پا شکستة سرِکارگزاران: هر کسی که داوطلب تجمع است باید به ما پول بدهد تا اسمش را توی لیست تظاهرات بگذاریم!

پروفسور زیباقدم: باید در محل تجمعات پرچم ایران به اندازه کافی در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد تا بتوانند آن را بسوزانند و من سکوت کنم!

دکتر مهندس مصطفی تاج‌زاده: پیشنهاد می‌دهم محل تجمعات در سوریه باشد! چون وظیفه ما جلوگیری از سوریه شدن ایران است، حالا اگر سوریه ایران بشود مانعی ندارد. 

خواستگار مریم رجوی: مریم جان یک مدتی است مردم ایران را نکشته، دلش گرفته است. لطفاً تجمعات را جایی برگزار کنید که مریم جان بتواند چند تا زن و بچه را بکشد حالش خوب شود بلکه به من جواب مثبت بدهد!

بنیامین نتانیاهو: من مخالفم. این کارها بدآموزی دارد. پس فردا فلسطینی‌ها هم مکان تجمع درست می‌کنند کار ما درمیاد! نکنید این کار را. حالا اگر هم خواستید بکنید فقط مردهای بالای 50 سال را راه بدهید!

دونالد ترامپ: ما از مردم ایران فقط کف خیابان حمایت می‌کنیم، نه جاهای دیگر! ولی تنها کمکی که می‌توانیم بکنیم این است که برجام را به تعداد کافی کپی بگیریم و در اختیار آشوبگران قرار دهیم تا پاره‌اش کنند!

مایک پنس، معاون ترامپ: خسته شدم از دست این بچه! یک سال است کارم شده این که صبح به صبح یک طرف برجام را بدهد دست من و یک طرفش را دست تیلرسون، بگوید بکشید تا پاره بشه! تا شب زور می‌زنیم اما نمی‌شود. دوباره فردا روز از نو روزی از نو. اصلاً من استعفا می‌دهم! حیف من نیست با این موهای اتوکشیده معاون این موقشنگ باشم؟!

نیکی هیلی، نماینده امریکا در سازمان ملل: اگر مکان تجمعات داخل طرح ترافیک باشد ما درخواست نشست اضطراری شورای امنیت را می‌دهیم!

ملک سلمان، شاه سعودی: آهای! اون ایزی‌لایف منو کجا گذاشتید؟!!

محمد بن سلمان: بابا جان! آرام باش آبرومون رفت! ما هم می‌خواهیم چند تا مکان تجمع برای معترضین در عربستان بسازیم، چون خیلی به معترضین اهمیت می‌دهیم. به خاطر همین دستور دادم چند تا زندان بزرگ و جادار ساخته شود چون به نظر من بهترین جا برای تجمع معترضین زندان است!

ادمین آمدنیوز: آموزش ساختن کوکتل مولوتف را جهت استفاده مجاز در تجمعات قانونی در کانال ما بخوانید!

اغتشاشگر بازداشت شده: خیلی طرح خوبی است، فقط لطفاً چند تا بانک و ایستگاه اتوبوس هم توی مکان تجمع بگذارید که ما بتوانیم به طور قانونی اموال عمومی را تخریب کنیم!

مدیر سایفون: من موافقم، به شرطی که تلگرام را کماکان فیلتر کنید!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر