کد خبر: 890151
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
رئیس سازمان انرژی اتمی در تماس تلفنی با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درخصوص عواقب بدعهدی و نقض احتمالی تعهدات برجام ازجانب دولت امریکا هشدار داد.
جوان آنلاین: بهروز کمالوندی، معاون بین‌الملل و سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به تماس رئیس سازمان انرژی اتمی با مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: علی اکبر صالحی بعد از ظهر دوشنبه در تماس تلفنی خطاب به یوکیا آمانو تاکید کرد، در صورت اجرا نشدن تعهدات برجام از جانب آمریکا، جمهوری اسلامی ایران تصمیماتی اتخاذ می‌کند که می‌تواند بر روند کنونی همکاری‌های ایران با آژانس تأثیرگذار باشد.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
0
0
آقای صالحی :
شما که با شهدای این حرکت عظیم و بی نظر هسته ای در ایران ؛ حشر و نشر داشتید ؛ چرا اینقدر سست و بی حال در درخواستهای به حق ایران اسلامی و ملت ایران ظاهر میشوید؟!!!
از شما انتظار میرود حرکتی پویا ، انقلابی ، مجاهدانه و همانگونه که شهدای هسته ای سر از پا نشناختند تا به این حرکت عظیم منحصر بفرد در سراسر جهان دست یافتند ؛ داشته باشید و بگونه ای حرکت خود را ادامه دهید که مکمل حرکات شهدا و همرزمان خود در این جبهه باشد .
برای شما آرزوی توفیق از درگاه خداوند متعال داریم تا بتوانید بدرستی در این زمینه قدم بردارید تا مرضی رضای خداوند متعال ؛ امام عصر ارواحنا له الفداه ؛ مقام معظم رهبری ، حضرت امام خامنه ای ؛ ملت شریف و نجیب ایران و بخصوص خانواده های شهدای هسته ای بوده باشید و دل آنان را شاد نمائید .
ان شاءالله .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار