کد خبر: 890145
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان :
جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرداری اصفهان از آغاز فعالیت‌ کمیته‌های این ستاد از امروز خبرداد و گفت: از نقطه نظرات و ایده‌های خلاقانه کارشناسان و مردم در این ستاد استفاده می‌کنیم تا خدمات بهتر با هزینه کمتر به مسافران ارایه شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اظهارکرد: سفر در فرهنگ دینی ایرانیان، عبرت آموزی و تفکر در نظام آفرینش ویژگی و جایگاه خاصی دارد، اصفهان نیز به عنوان مجموعه‌ای بزرگ و شهر موزه همیشه مورد توجه گردشگران از لحاظ تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بوده است.

حیدر قاسمی گفت : اصفهان در مرکز ثقل کشور قرار گرفته و این باعث شده تا به صورتی هر چند گذرا مسافران و گردشگران زیادی از این شهر تردد کنند، با توجه به این موضوع ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان تشکیل شده تا مسافرانی که به این شهر می‌آیند، خدمات خوبی دریافت کنند.

وی با اعلام اینکه از امروز فعالیت کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان آغاز شد، ادامه داد: امسال دو کمیته اسکان و اصناف به منظور انسجام بیشتر با هم ادغام شدند و همچنین کمیته خدمات شهری در قالب حوزه خدمات شهری در این ستاد جای می‌گیرد.

جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه مدیران مناطق شهرداری بخش عمده‌ای از فعالیت‌های ستاد خدمات سفر را به عهده دارند، اظهارکرد: در این ستاد از نقطه نظرات و ایده‌های خلاقانه کارشناسان و مردم نیز استفاده می‌کنیم تا خدمات بهتر با هزینه کمتر به مسافران ارایه شود.

قاسمی با بیان اینکه مشکلات در حوزه کمیته‌ها باید شناسایی و در اسرع زمان رفع شود، گفت: اقدامات ستاد خدمات سفر باید بدون تعصب و با هم افزایی انجام و در صورت نیاز، تغییرات لازم اعمال شود.

وی با اشاره به ورودی‌های شهر اصفهان اضافه کرد: برای تردد آسان مسافران از مبادی ورودی شهر جلسات مختلفی با میراث فرهنگی و سایر دستگاهها برگزار شده است، مسافران همانند اصفهانی‌ها شهر را نمی‌شناسند، بنابراین باید برای هدایت مسافران برنامه‌ریزی کرد تا آنان در ورودی شهر دچار سردرگمی نشوند.

جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اظهارکرد: به نظر می‌رسد در مبادی ورودی شرقی و جنوبی که شامل منطقه ۵، ۶ و ۱۵ است، باید تجدید نظر شود تا شرایط اسکان اضطراری، حداقل برای یک شب مسافران فراهم شود.

قاسمی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی دقیق از مبدا به مسافران اضافه‌کرد: مسافران زمانی که وارد شهر می‌شوند، باید اطلاعات لازم در خصوص شهر را دریافت کنند و به نظر می‌رسد با یک ستاد هدایت این مهم عملی نشود، از این رو باید سامانه‌ای با عنوان "مسافریاب" و یا یک سایت طراحی شود تا اطلاعات لازم از مبدا به مسافران ارایه شود.

وی با اشاره به احتمال بارندگی در ایام نوروز اضافه‌کرد: باید از همین امروز برای این موضوع برنامه‌ریزی شود و برای اسکان مسافران فضاهای سرپوشیده آماده شود.

وی با اشاره به ورود مسافران به شهر در تمامی روزهای سال گفت: هماهنگی‌های این ستاد باید به گونه‌ای باشد تا در ۱۲ ماه سال و یا در ابعاد کوچکتر در شش ماه اول سال بتواند خدمات ارایه دهد، البته در این راه نیروی انتظامی نیز همراهی‌های لازم را با شهرداری دارد.

جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با تاکید بر تحقق مدیریت واحد شهری اضافه‌کرد: مدیریت واحد شهری در کشورهای توسعه یافته محقق شده، در کشور و شهر اصفهان نیز باید این مهم محقق شود تا واگرایی‌ها از بین رود، در این صورت کیفیت فعالیت‌ها افزایش و موازی کاری‌ها از بین می‌رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار