کد خبر: 889893
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
مسئول برگزاری مسابقات کاراته چهارمحال و بختیاری گفت: کاتاروهای استان در مسابقات کشوری توانستند مقام نخست تیمی را از آن خود کنند.

شیهان براتعلی محمودی  اظهار داشت: مسابقات کاراته سبک "کیو کوشین" با حضور تیم‌های از استان‌های فارس، اصفهان، هرمزگان، اردبیل، البرز، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان غربی، خوزستان، لرستان و چهارمحال و بختیاری در سالن شهدای شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات 72 کاتارو در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در مسابقه شرکت کردند که در نهایت استان چهارمحال و بختیاری با کسب 8 مدال طلا، 8 نقره و 7 برنز مقام نخست تیمی را کسب کرد و بعد از آن تیم تهران و اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

مسئول برگزاری مسابقات کاراته چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در بخش کومیته پیشکسوتان که با حضور تیم‌های اردبیل، لرستان، تهران، فارس، یزد و چهارمحال و بختیاری برگزار شد تهران و اردبیل به ترتیب اول و دوم شدند و تیم لرستان و یزد مقام سوم مشترک را کسب کردند.

محمودی خاطرنشان کرد: برترین‌های این سبک در این دوره از مسابقات در بخش کاتا و کومیته به مسابقات جام دوستی که بهار سال آینده در ژاپن برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر