کد خبر: 889888
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
امام جمعه شهرکرد:
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی شکوه وحدت تاکید کرد: ملت ایران راه مقابله و مقاومت در برابر دشمن را به خوبی می داند.
حجت الاسلام محمد علی نکونام روز یکشنبه در راهپیمایی شکوه وحدت، انسجام و اقتدار مردمی نظام اسلامی در شهرکرد افزود:آنهایی که گردانندگان اصلی فتنه ها هستند، باید بدانند این ملت، همان ملت ابتدای انقلاب است و با این تفاوت که 40سال آب دیده شده اند، 40 سال بصیرت کسب کرده اند و 40 سال راه مقاومت و راه ایستادگی در برابر دشمنان را آموخته اند.
به گفته وی،این مردم به سادگی از مکتب حضرت اباعبدالله دست بر نمی دارند، زیرا انقلاب ایران را انقلاب حسینی می دانند و پایش ایستاده اند و دشمنان خارجی به جای اینکه در ایران به دنبال ایجاد فتنه باشد، مسائل و مشکلات داخلی خودشان را حل کنند.
وی تاکید کرد: مردم استان این چند روز منتظر بودند تا راهپیمایی بر علیه فتنه گران برگزار شود و بارها این را مطالبه می‌کردند.
نکونام یادآور شد: امروز که این عرصه فراهم شد زن و مرد، کوچک و بزرگ همه آمدند تا به انقلابشان، به اسلام و ولایت و به امام و شهدا یک بار دیگر لبیک بگویند.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: مردم با وجود اینکه به اسلام و انقلاب لبیک گفته اند همچنان می‌خواهند مطالبات خوب خودشان را داشته باشند و از مسئولان هم بخواهند که در خدمت این مردم باشند، گره‌گشایی کنند و برای اشتغال و تولید و مشکلات فکر کنند.
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی باعث نمی‌شود که میدان به دست فتنه گران، آشوب گران، ایادی آمریکا و آن طرف آبی‌ها بیفتد و آنها هرگز به این فکر نکنند می توانند در این کشور پایگاهی داشته باشند.
حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه ملت ایران در همه عرصه‌ها ایستاده‌ است و فتنه 96 را هم به یاری خدا به خوبی خنثی کردند عنوان کرد: در فتنه های آینده نیز مردم مومن، مسلمان، پیرو امام و شهدا در برابر دشمنان خواهند ایستاد چرا که این ملت درس از مکتب حضرت اباعبدالله آموخته است و هیچ‌گاه نمی خواهند در لشکر یزیدیان حرکت کنند، این راهپیمایی هم نشانه‌اش است.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: این ملت درس از مکتب حضرت اباعبدالله گرفته است و مقاومت حسینی، خون حسینی، عشق و شهادت طلبی حسینی در جانشان و تن مردم ریشه دوانده است.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تاکید بر اینکه دشمنان در این کشور راه به جایی نمی برند گفت:در راهپیمایی هفدهم دی ماه بار دیگر اعلام کردند، همچنان در مکتب حضرت اباعبدالله هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر