کد خبر: 889886
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از استقرار و آماده باش 297 راهدار در قالب 47 اکیپ در محورهای ارتباطی و برف گیر استان خبر داد.
احمد جمشیدی افزود: با برنامه‌ریزی‌ های انجام شده و تجهیز راهدارخانه های استان، نیروهای راهداری آمادگی کامل برای خدمات ‌رسانی به مسافران گرفتار در برف و کولاک را دارند.
وی ادامه داد: 47 اکیپ ثابت و سیار با بیش از 300 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین شامل بولدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش و دستگاه تراکتور از نیمه شب گذشته و با استمرار بارش ها در آماده باش کامل به سر می برند.
جمشیدی با اعلام باز بودن تمام محورهای مواصلاتی استان و روان بودن مسیرهای تردد تصریح کرد: شرایط جوی استان و قرار گرفتن در منطقه کوهستانی آمادگی و تلاش راهداران را دو چندان کرده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از مسافران و رانندگان تقاضا کرد ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، خوردوهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز نمایند.
به گزارش ایرنا، بنابر اعلام هواشناسی بارش ها تا اواخر وقت امروز (یکشنبه) در استان تداوم دارد.
میانگین بارش های استان برغم بارش های 24 ساعت گذشته در سال زراعی جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با کاهش 79 درصدی مواجه است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر