کد خبر: 889674
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
دشمن با راه‌اندازي توطئه اخير قصد داشت در ۲۲ بهمن با هجوم افراد مسلح و گروهك‌هاي ضد انقلاب از خارج كار را تمام كند و به گمان خود طومار انقلاب را در هم بپيچد. 
به گزارش رسا، حجت الاسلام مجتبي ذوالنور در نخستين كنگره يك هزار شهيد و ايثارگران روحاني استان قم در حسينيه امام خميني(ره) قم، به اغتشاشات اخير در كشور اشاره كرد و گفت: امروزه غربي‌ها در همه عرصه‌ها از جمهوري اسلامي ايران شكست خورده‌اند، براي همين به دنبال ضربه زدن به نظام هستند.
 نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه جنگ نيابتي با هدف نفوذ رژيم صهيونيستي، عرصه‌اي بود كه استكبار از ايران شكست خورد، اظهار داشت: برنامه‌ريزي‌هاي امريكا در لبنان، اجير كردن سعد حريري، تحريك شاهزاده‌هاي سعودي، راه انداختن رژيم صهيونيستي در شمال عراق و نيز ساير توطئه‌هاي استكباري امريكاست كه يكي پس از ديگري با شكست مواجه شد. 
وي افزود: امروزه ايران اسلامي در همه عرصه‌ها مقابل غربي‌ها و صهيونيسم جهاني مقابله مي‌كند و پشت آنها را به خاك مي‌زند و همين موضوع سبب تشويش خاطرشان شده و آنها را بر آن داشته است تا به هر شكلي به ايران ضربه بزنند. 
حجت الاسلام ذوالنور با بيان اينكه برخي مسئولان كشور براي نظام ايجاد مشكل مي‌كنند، اظهار داشت: اين مسئولان به رهنمودهاي رهبري در زمينه‌هاي مختلف به ويژه اقتصاد مقاومتي و معيشت مردم هيچ‌گونه توجهي نمي‌كنند و همين سبب مي‌شود تا مشكلات كشور بيشتر شود. 
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر اينكه كساني كه بي‌كفايت هستند، نبايد عهده دار مسئوليت‌ها شوند، ابراز داشت: مسئولان كشور بايد تمام نيرو و توان خود را براي خدمت به مردم و انقلاب اسلامي به كار بگيرند، اگر برخي مسئولان به جاي پرداختن به حقوق شهروندي و اينگونه مسائل به اموري همچون فقر، گراني، تبعيض، بيكاري، فساد و حقوق‌هاي نجومي مي‌پرداختند، به يقين مشكلات كشور حل مي‌شد. حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به اينكه مطالبه‌گري، حق مردم است، خاطرنشان كرد: كسي حق ندارد جلوي فرياد مردم ايستادگي كند، چراكه مردم گله مند و دردمند هستند. 
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از اينكه برخي مسئولان جلوي رسيدگي قوه قضائيه به حقوق‌هاي نجومي و فساد‌هاي مالي را مي‌گيرند، اظهار داشت: اين قوه در زمينه رسيدگي به فسادهاي مالي عملكرد خوبي داشته است، اما ضرورت دارد كه قاطعانه‌تر از گذشته در اين زمينه‌ها وارد شده و مجرمان را به سزاي عملشان برساند. 
وي با تأكيد بر اينكه مجلس شوراي اسلامي بايد براي حل مشكلات مردم كشور مطالبه‌گري كند، گفت: متأسفانه مجلسي داريم كه به سلفي انداختن با بيگانه افتخار مي‌كند، اما از حل كردن مشكلات مردم اظهار ناتواني و عجز مي‌كند. 
حجت الاسلام ذوالنور يكي از عوامل اغتشاشات اخير را مطالبه‌گر نبودن مجلس شوراي اسلامي خواند و اضافه كرد: اگر مجلس از حق مردم دفاع نكند، مردم براي مطالبه‌گري به خيابان‌ها مي‌ريزند و اين مسئله براي دشمن به بهترين فرصت تبديل مي‌شود تا به نظام اسلامي ضربه وارد كند. 
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي ابراز كرد: برخي اغتشاشگران كه در قم توسط مأموران امنيتي دستگير شده‌اند، اعتراف كرده‌اند كه با نظام و انقلاب مشكل داشته‌اند، بايد از دولت بپرسيم كه چرا ليدر دفتر انتخاباتي شما در قم، امروز به خيابان‌ها آمده و فرياد «شاه بيا به داد ما برس» سر مي‌دهد. 
وي با اشاره به اينكه مردم از عملكرد مسئولان ناراضي هستند، عنوان داشت: مردم با نظام و انقلاب مشكلي ندارند، چون اگر بحران بيكاري و مشكلات معيشتي حل شود، مردم ديگر اعتراضي نخواهند داشت. نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي هدف از اغتشاشات اخير را اينگونه توصيف كرد: دشمن با راه اندازي اين فتنه قصد داشت از نهم دي ماه تا 22 بهمن ماه برخي شورشگران را به ميدان بكشاند و نيروهاي انقلابي را سردر گم كند تا در نهايت در روز 22 بهمن با هجوم افراد مسلح و گروهك‌هاي ضد انقلاب از خارج در تهران كار را تمام كند و به گمان خود طومار انقلاب را در هم بپيچد. 
حجت الاسلام ذوالنور تصريح كرد: روزي كه مردم براي انزجار از دشمنان انقلاب اسلامي قصد راهپيمايي داشتند، متأسفانه از سوي برخي دستگاه‌ها شاهد كارشكني بوديم و دانستيم كه نمي‌خواهند مردم به صحنه آمده و از انقلاب اسلامي دفاع كنند. وي در پايان يادآور شد: كار شكني‌ها در قم تا جايي پيش رفت كه پيامي جعلي از سوي شوراي تبليغات به رسانه ملي فرستاده شد تا مجوز راهپيمايي باطل شود و مردم نتوانند راهپيمايي كنند، اما قبل از ساعت 10 در روز 13 دي مردم با آمدن به خيابان‌ها، حماسه‌اي جديد و بزرگ ايجاد كردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار