کد خبر: 889333
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال بیش از 2 میلیون و 900 هزار تن بار توسط ناوگان حمل و نقل استان اردبیل جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،علی رحمتی در مراسم افتتاح پارکینگ شهرک حمل و نقل در اردبیل اظهار کرد: ما از همکاری‌های مسئولان قضایی، انتظامی و نظامی و همچنین مجموعه راهگشای کمیته حمایت قضایی در پیگیری و راه‌اندازی این شهرک و پارکینگ وسایط نقلیه سنگین آن قدردانی می‌کنیم که در پاسخ به مطالبات مردم سعی کردیم در کوتاهترین زمان این پروژه را با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری همیاران حمل و نقل راه‌اندازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فاز اول این شهرک در سال 89 با حضور مسئولان استانی و فعالیت شرکت‌های فعال در حوزه بار افتتاح شد تا زمینه راحتی حمل و نقل بار در سطح شهر و جابجایی آن با ارتقای ایمنی و افزایش رفاه و آسودگی مردم فراهم آید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پارکینگ شهرک حمل و نقل اردبیل در 6 هکتار برای توقف خودروهای سنگین افتتاح می‌شود تا صاحبان این خودروها به جای پارک در خیابان‌ها و معابر و شهرک‌های مسکونی که اسباب گله‌مندی مردم را فراهم کرده بتوانند از این فضا برای توقف خودروهای خود استفاده کنند.

رحمتی ادامه داد: با حمایت جدی اعضای کمیته حمایت قضایی استان مشکل سند این مجموعه برطرف شده و شرکت سرمایه‌گذاری همیاران حمل و نقل موفق شد تا این پروژه را در کوتاهترین زمان تکمیل و آماده بهره‌برداری کند.

وی تصریح کرد: در سطح استان اردبیل هم اکنون 78 شرکت بار فعالیت می‌کنند و در مجموع در این استان 11 هزار راننده نیز مسئولیت جابجایی بار را عهده‌دار هستند.

عضو شورای اداری استان اردبیل تعداد وسایط نقلیه سنگین را در این استان 7 هزار دستگاه اعلام کرد و گفت: تعداد 3 هزار و 500 دستگاه از این خودروها در مرکز استان اردبیل فعالیت می‌کنند که میانگین عمر آنها 18.7 سال است.

رحمتی با بیان اینکه در سال گذشته به همت فعالان این بخش 3 میلیون و 200 هزار تن بار جابجا شده است، خاطرنشان کرد: در 9 ماهه امسال میزان جابجایی بار به 2 میلیون و 900 هزار تن رسیده که نسبت به سال گذشته رشد 3.1 درصدی را شاهد هستیم.

وی بیشترین جابجایی کالا و بار را مربوط به مرکز استان با یک میلیون و 400 هزار تن اعلام کرد و افزود: با توجه به گلایه‌های مردم از تردد و توقف خودروهای سنگین در محلات و میادین مختلف تصمیم گرفتیم تا برای تامین امنیت هموطنان زمینه راه‌اندازی این شهرک را فراهم کنیم که انتظار می‌رود با همکاری پلیس و شهرداری زمینه انتقال ماشین‌آلات سنگین به این پارکینگ فراهم آمده و ساماندهی مناسب را در این حوزه شاهد باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر