کد خبر: 889325
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
مدیر عامل کارخانه فولاد هرمزگان در دیدار با اصحاب رسانه مطرح کرد:
مدیرعامل قطب فولاد هرمزگان در دیدار با اصحاب رسانه با معرفی ویژگی های منحصر به فرد فولاد هرمزگان گفت:ظرفیت تولید تختال فولاد هرمزگان دوبرابر میشود و از یک و نیم میلیون تن به سه میلیون تن می رسد.

فرزاد ارزانی با اشاره به اینکه فولاد هرمزگان با ظرفیت تولید یک میلیون و پانصد هزار تن ظرفیت تولید تختال در کشور جایگاه ویژه ای دارد گفت: ظرفیت تولید یک میلیون و ۶۵۰هزار تن آهن اسفنجی و ۱۰۸هزار تن آهن اسفنجی در سال از دیگر توانمندهای بارز این شرکت است.

ارزانی افزود: فولاد هرمزگان بالغ بر ۷۴درصد از منابع خودر را از منابع داخلی و کمتر از ۲۶درصد آن را از منابع خارجی تامین میکند که این مهم بیانگر رویکرد خوب این شرکت در تامین مواد اولیه از استان هرمزگان در راستای ارتقای صنعت و زیر ساخت های استان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در نه ماهه نخست سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵، ۱۳ درصد رشد صادرات داشته افزود: در همین بازه زمانی بالغ بر ۴۰ درصد رشد فروش داخلی و ۲۰درصد رشد فروش کلی داشته است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان ابراز داشت: فولاد هرمزگان در بحث رکورد های تولید در زمینه های تولید تختال ماهیانه،تولید آهن اسفنجی، ذوب تخلیه شده از کوره ها ،ذوب ریخته گری شده و تولید تختال روزانه رکورد های جدید و خوبی نسبت به سنوات گذشته ثبت کرده است.

وی با بیان اینکه کل دانشگاه هاو مراکز علمی های مهم و شاخص استان هرمزگان در بحث تکنولوژی طرف قرار داد شرکت فولاد هرمزگان است گفت: این شرکت در حال رایزنی و تقویت ارتباط در همین راستا با پارک علم و فن آوری استان هرمزگان است که در آینده شاهد خبرهای خوبی در همین حوزه خواهیم بود.

مدیر عامل پیشرفته ترین کارخانه فولاد کشور با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه فولاد هرمزگان است افزود: جمعا سه هزار و ۷۱۵ نفر به صورت مستقیم در فولاد هرمزگان اشتغال دارند و در ۹ماهه اخیر اقدامات مهمی در خصوص رفاهیات منابع انسانی انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات خوب فولاد هرمزگان در بحث مسولیت های اجتماعی این شرکت گفت: حمایت از کنگره امام سجاد(ع)،حمایت از ستاد امر به معروف و نهی از منکر،حمایت از هنرمندان و خانه مطوباعات استان،عقد قرار داد با بیش از ۵۰ مرکز ورزشی ، حمایت از بنیاد نخبگان استان و ... را از اهم این اقدامات خواند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه فولاد هرمزگان تنها تولید کننده مخازن CNG کشور است دریافت گواهی دو ستاره تعهد به تعالی جایزه تعالی سازمانی اروپا (EFQM) در سال ۹۶، صادر کننده برتر در سه اسل متوالی اخیر،جایزه ملی تعالی آموزش در سال ۹۴،جایزه ملی تعالی سازملنی در سال ۹۶، دریافت گواهینامه بین الملی استاندار های ISO5001:2011 و ISO17025:2005 را به عنوان بخشی از موفقیت های این شرکت در سال های اخیر خواند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر