کد خبر: 889190
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
‌ معاون امور اقتصادي و توسعه انساني استاندار كردستان:
معاون امور اقتصادي و توسعه انساني استاندار كردستان راه‌اندازي نخستين تلويزيون اينترنتي با محوريت توليد و توزيع محتوا به زبان كردي در كشور را به عنوان زيرساختي مهم براي معرفي ظرفيت‌هاي استان عنوان كرد.

به گزارش جوان از کردستان، حسین فیروزی در مراسم آغاز به کار رسمی تلویزیون اینترنتی کوردمی در سنندج اظهار کرد: متاسفانه تاکنون بسیاری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان کردستان برای بسیاری از هموطنان ناشناخته است و برای این مهم نیازمند حمایت و نقش‌آفرینی رسانه‌ها هستیم.

وی افزود: استفاده از بستر فضای مجازی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری، اقتصادی، تجاری، کشاورزی، مرزی و طبیعی کردستان نیازی مبرهن بوده و در این راستا از هرگونه طرح و پروژه‌ای حمایت می‌کنیم.

فیروزی خاطرنشان کرد: بر این باور هستیم که تاکنون رسانه ملی نتوانسته است آنچنان که شایسته است توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کردستان را معرفی کند.

وی افزود: امیدواریم تلویزیون اینترنتی کوردمی به عنوان اولین رسانه کشور که به زبان کردی اقدام به تولید و توزیع محتوا در عرصه تلویزیون‌های اینترنتی می‌کند بتواند به عنوان زیرساختی فرهنگی در امر توسعه استان کردستان سهمی مهم را ایفا کند.

فیروزی اعلام کرد: علاوه بر اعطای تسهیلات حمایتی و اشتغالزایی به این طرح مبلغی نیز به عنوان کمک بلاعوض تقدیم خواهیم کرد و امید است نخبگان و جوانان تحصیلکرده کردستانی با مشارکت در این طرح و اجرای طرح‌های مختلف در حوزه فناوری‌های نوین وارد عرصه تولید و بازار کار شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر