کد خبر: 889019
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
رئیس خانه صنعت و معدن هرمزگان:
رئیس خانه صنعت و معدن هرمزگان پیشنهاد کرد: صندوق توسعه صنایع دریایی باید براساس اساسنامه در بندرعباس مستقر باشد و فعالیت های خود را آغاز کند.

رئیس خانه صنعت و معدن هرمزگان پیشنهاد کرد: صندوق توسعه صنایع دریایی باید براساس اساسنامه در بندرعباس مستقر باشد و فعالیت های خود را آغاز کند.

براساس ماده 3 اساسنامه، مرکز اصلی صندوق توسعه صنایع دریایی بندرعباس وحوزه عملیات آن سراسر کشور است وهیات ‌مدیره می‌ تواند با تصویب مجمع عمومی و رعایت قوانین و مقررات مربوط نسبت به‌ ایجاد ویا انحلال شعب ونمایندگی ها درسایر نقاط کشور اقدام کند.
وحید تهمتن اظهار داشت: در حال حاضر صندوق حمایت از صنایع دریایی در تهران مستقر شده که حاضریم برای استقرار آن در بندرعباس کمک کنیم تا هم به اساسنامه عمل شود و هم صنعتگران صنایع دریایی هرمزگان دسترسی بهتری به آن داشته باشند.
وی ادامه داد: وجود صنایع بزرگ کشتی سازی وانجام فعالیت های دریایی مختلف درهرمزگان اهمیت اجرای بند سه اساسنامه را نشان می دهد.
رئیس خانه صنعت و معدن هرمزگان ابراز داشت: هرمزگان به صورت سنتی پیشکسوت صنایع دریایی کشور بوده که در سال های گذشته به علت بی توجهی ها و پس از آن افزوده شدن تحریم ها از فناوری روز دنیا عقب مانده است.
تهمتن یادآور شد: صنعتگران صنایع دریایی هرمزگان باید بتوانند به خوبی از حضور صندوق در هرمزگان استفاده کرده و از تسهیلات آن بهره مند شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر