کد خبر: 888752
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: سال آینده فقط با راه‌اندازی واحدهای تولیدی در بخش نساجی بیش از چهار هزار از جوانان جویای شغل اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنام‌جو در جلسه بررسی وضعیت اشتغال در اردبیل اظهار داشت: محور اصلی و اولویت کاری اشتغال است که باید مردم امیدوار و مطمئن باشند قول‌هایی که می‌دهیم دارای مبنای کارشناسی و براساس هماهنگی و اقدامات انجام شده است.

وی افزود: ما برنامه‌ریزی کردیم امید را در جامعه زنده و شادابی را در مردم بیشتر کنیم و با حمایت نماینده ولی فقیه در استان که پشتیبان ما هستند و نمایندگان مردم استان و با همدلی بتوانیم گام های مثبتی را در استان برداریم و در دو ماه گذشته برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان برنامه‌ریزی و پیگیری‌های زیادی داشته‌ایم.

استاندار اردبیل بیان کرد: علی‌رغم وجود تنگناهای مالی دولت و کاهش اعتبارات عمرانی در اکثر استان‌های کشور، اعتبارات راه‌های استان اردبیل بیش از 20 درصد افزایش داشته است.

بهنامجو بیان کرد: اشتغال و کاهش بیکاری از محوری‌ترین برنامه‌های ما است و در تمام روزهای هفته برای دیدار با سرمایه‌گذاران و کارآفرینان وقت اختصاص داده‌ایم و از تمام سرمایه‌گذاران فعال و صاحبان ایده‌های کارآفرینی جدید  حمایت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اتمام پروژه راه آهن میانه-اردبیل که یکی از پیچیده‌ترین خطوط ریلی کشور است کار سختی است که با تدابیر اتخاذ شده و تامین مالی لازم از سه طریق منابع بودجه، فاینانس و تسهیلات صندوق توسعه ملی، طبق قولی که به مردم استان داده‌ایم ظرف سه سال آن را تکمیل خواهیم کرد.

استاندار اردبیل بیان کرد: برای مطالعه راه‌آهن اردبیل- مغان و کلیه راه‌های ارتباطی اصلی در شمال و جنوب استان اعتباراتی در بودجه پیش‌بینی شده است و برای راه‌های ارتباطی دیگر هم از منابع داخلی استان هزینه خواهیم نکرد.

بهنامجو افزود: طبق آمار رسمی حدود 65 هزار نفر نیروی جویای کار در استان وجود دارد که با تدوین سند توسعه استان که با اولویت استفاده از ظرفیت‌ها و ایجاد اشتغال در دست تدوین داریم میزان بیکاری استان را با شتاب کاهش خواهیم داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر