کد خبر: 888663
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
رئیس پلیس آگاهی استان سمنان خبرداد:
رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری سارقان گله و ضاربان چوپان سمنانی که تابستان گذشته روی داده بود خبر داد.
سرهنگ حداد با بیان اینکه سرقت از گله این دامدار سمنانی مربوط به مردادماه بوده اظهار کرد: در پی سرقت 210راس احشام به ارزش 900میلیون ریال از یک دامداری در حوالی شهرستان سمنان در مردادماه سال جاری ،ماموران عملیات ویژه پلیس آگاهی با اقدامات کارآگاهی و فنی تحقیقات در این خصوص را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به چگونگی وقوع این سرقت، افزود: شش نفر سارق با چندین دستگاه خودروی سبک و سنگین در نیمه‌های شب17 مرداد ماه با چهره های پوشیده وارد دامداری شده و پس از ضرب و شتم چوپان و بستن دست و پای این چوپان گله، 210 راس از گوسفندان را به سرقت برده و بلافاصله از مسیرهای مختلف از استان سمنان خارج شده بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از جمع‌آوری اطلاعات و پس از چندین ماه تلاش موفق به شناسایی هویت این شش سارق شدند..

وی ادامه داد: سارقان که برخی از آنان از اتباع بیگانه بوده‌ و در شهرستان‌های تهران و اطراف آن و همچنین استان خراسان رضوی ساکن بوده‌اند، طی چندین عملیات جداگانه توسط ماموران پلیس آگاهی استان سمنان دستگیر شدند.

سرهنگ حداد با بیان اینکه سارقان در تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده به این سرقت اعتراف کردند گفت: سارقان این سرقت پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار