کد خبر: 888661
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
ربیعی در برنامه تلویزیونی:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رفع فقر و ایجاد اشتغال، دو هدف عمده دولت دوازدهم در بودجه سال ۱۳۹۷ است
 به گزارش جوان آنلاین به نقل از صدا و سیما، علی ربیعی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری یکشنبه شب شبکه دو سیما افزود: امسال دو هدف عمده در سیاستگذاری خود در نظر گرفتیم که تا پایان دولت دوازدهم باید اجرایی شود که در گام نخست از بودجه سال ۱۳۹۷ آغاز شد.
وی افزود: با توجه به اینکه این دو مسئله رفع فقر و ایجاد اشتغال با وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرتبط است بودجه بیشتری برای این وزارتخانه در نظر گرفته شده است.

ربیعی با تاکید بر اینکه برنامه ما به ایجاد اشتغال منتهی خواهد شد افزود: برنامه بسیار منظم در حوزه مبارزه با فقر و ایجاد اشتغال داریم.

وی با بیان اینکه هرگز توسعه را به قیمت له شدن فقرا نمی خواهیم، اضافه کرد: برنامه ما اشتغال فراگیر ضد فقر است و هدف ما رشد و توسعه به هرقیمت و بدون توجه به رفع فقر نیست.
ربیعی با اشاره به اینکه در سال های ۹۴ و ۹۵ رقم جمعیت فعال کشورمان به طور بی سابقه به میزان ۹۰۰ هزار نفر افزایش یافت، گفت: هر میزان شغل ایجاد کنیم تعدادی بیکار ثابت می مانند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال ۳۵۵ هزار دفترچه اولی تامین اجتماعی داشتیم، افزود: در گذشته به ازای هر دو شغل رسمی ، یک شغل غیر رسمی داشتیم اما به علت رکود طولانی ، اکنون به ازای هر شغل رسمی یک شغل غیر رسمی داریم به این ترتیب ما می توانیم بگوئیم حدود ۷۰۰ هزار شغل ایجاد کردیم و تا پایان امسال به عدد قابل توجهی خواهیم رسید.

ربیعی با اشاره به اینکه معمولا مسائل اقتصادی و اجتماعی با تاخیر زمانی به دوره بعد منتقل می شود، ادامه داد: از سال ۱۳۷۶ به مدت ۸ سال خط رشد دیده شد و بعد از آن ۲ تا ۳ سال ادامه یافت سپس خط رشد کمتر شد.

وی اضافه کرد: در ۵۰ سال اخیر از نظر مصرف بر روی آب و خاک فشار آوردیم و تبعات آن به دولت یازدهم منتقل شد از جمله خشک شدن دریاچه هایی که به مدت ۴۰ سال سیاست های غلط بر آن اعمال شد.

ربیعی گفت: بیش از ۶۰ سال به صندوق های بازنشستگی بی اعتنایی شد و در این دولت به آن توجه کردیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
دیگه این حرفهای تکراری بدون عمل خیلی حال به همزن شده خداوکیلی.چیزی که واضحه اینه که هیچ برنامه ای برای رفع مشکلات مردم وجود نداره و هر رییس دستگاهی فقط میخواد دورو بر خودش رو راضی نگهداره.خدا آخروعاقبت مارو ختم به خیر کنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
بازم مثل هر سال بدنبال رفع فقر وبیکاری هستید !،ولی هیهات که به فکر همچین موضوعی باشید !شما تمام تلاشتان این است که مردم را ناراضی کنید وبس !!!! بسّکه دروغ شنیدم ، چهره دولتمردان را که میبینم حالم به هم میخوره ، از روحانی که متنفّرم !آخه چقدر دروغ چقدر لاف وخالی بندی ؟درحالیکه اگه بخواهید خیلی راحت میتونید کارکنید !بابا شرایط الان مملکت خیلی بهتر از زمان جنگه !، اون موقع مردم اینقدر فشار ندیدن .قسم میخورم که نمیخواید کارکنید ویا بسکه از اطرافیانتون برای تبلیغات گرفتید که دیگه الان نمیتونید به همین دزدهای اطرافتان چپ نگاه کنید والّا مملکت داری که اینطوری نیست !!!.
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
کدام دولت دولتی که مردم را به خاک سیاه نشانده دولتی که نظام را زیر سوال برده. اینها همان کسانی هستند که روحانی باید با ....از کابینه اش بیرون کند و خسارات دریافت بول های مفتی که دریافت کردند را بکیرد. نمونه بارز ان ...دروغکو و خاین به نظام است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
بار ها وبار ها شده که یک مراجعه کنند را بیک اداره دولتی از سر باز کردند .مثلا چون کپی صحفه دوم شناسنامه نداشته است و000000 . یا برای گرفتن هزینه بیمارستان از بیمه سلامت و اتیه سازان ایا دور از انصاف نیست این ملت سالخورده را بار ها برای تهیه اسناد بیمارستان دست می اندازند . ایا نمی شود ملت برای گرفتن هزینه غیر واقعی فقط یک برگ تائیده عمل یا بستری بیمارستان را به بیمه بدهند و خود بیمه ها هر چه می خواهند از بیمارستان بگیرند . متاسفانه مدیریت نمی دانید و نمی خواهد قبول کنید که سواد و توان مدیریت ندارید. هر چه انسان هم بی سواد تر و نادان تر باشد هم البته پر ادعا تر می شود. لذا شما غیر از سمینار و ستاد و بررسی و00000 کار دیگری از دستتان بر نمی اید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار