کد خبر: 887757
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
طی نامه‌ای اعلام شد
تعدادی از نمایندگان مجلس نسبت به سوء استفاده قاچاقچیان از توزیع حلّال سوختی ۴۰۲ و همچنین قاچاق سوخت از مرزهای غربی و شرقی به وزیر کشور به دلیل عدم انتصاب رئیس جدید ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تذکر دادند.

محمد حسینی نمایندهٔ دورهٔ دهم مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ تفرش و آشتیان و فراهان اخیرا نامه ای را به وزیر کشور نوشته که در آن به سوء استفاده قاچاقچیان از توزیع حلّال سوختی 402 در بورس انرژی و همچنین قاچاق سوخت از مرزهای شرقی و غربی کشور تذکر جدی داده است.

این نامه که به امضای جمعی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده از عدم انتصاب رئیس جدید ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ابراز نگرانی کرده و به ضرورت برخورد با متخلفان درحوزه حلالهای سوختی توزیع شده در بورس انرژی تاکید کرده است.

در متن این نامه که خطاب به رحمانی فضلی وزیرکشور نوشته شده آماده است به دلیل عدم انتصاب رئیس جدید ستاده مبارزه با قاچاق کالا و ارز شاهد قاچاق سوخت از مرزهای غربی و شرقی و همچنین قاچاق حلال سوختی 402 هستیم و این درحالی است که دولت در لایحه بودجه سال 97 با افزایش قیمت حامل‌های انرژی به دنبال کاهش قاچاق سوخت است.

وی اعلام کرده است برای تسریع در انتصاب رئیس جدید این ستاد تذکر داده می شود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار