کد خبر: 887274
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
با عنوان بررسی تأثیر بازاریابی برخط رسانه‌های اجتماعی
مقاله یک پژوهشگر سمنانی با عنوان بررسی تأثیر بازاریابی برخط رسانه‌های اجتماعی بر هدفمندکردن فعالیت‌های فرهنگی مدیریت شهری، به پنجمین کنگره بین‌المللی عمران، معماری و توسعه شهری راه پیدا کرد.
مقاله مدیر مرکز آموزش شهروندی شهرداری سمنان با عنوان بررسی تأثیر بازاریابی برخط رسانه‌های اجتماعی بر هدفمندکردن فعالیت‌های فرهنگی مدیریت شهری به پنجمین کنگره بین‌المللی عمران، معماری و توسعه شهری راه یافت.

علی‌اکبر بنی اسدی، پژوهشگر سمنانی هدف اصلی این پژوهش را بررسی تأثیر بازاریابی برخط رسانه‌های اجتماعی در فضای مجازی بر هدفمندکردن فعالیت‌های فرهنگی مدیریت شهری عنوان کرد که به‌صورت مطالعه موردی، درباره مدیریت فرهنگی شهر سمنان موردبررسی قرارگرفته است.

 وی قرار است در زمان برگزاری این کنفرانس، از روز سه‌شنبه، پنجم دی‌ماه سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی تهران مقاله خود را ارائه دهد.

شایان‌ذکر است که این کنگره، تنها کنگره معتبر عرصه عمران، معماری و شهرسازی است که دارای مجوز رسمی برگزاری از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر