کد خبر: 886377
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
بازی استقلال و ایرانجوان بوشهر در حالی امروز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به خاطر آلودگی هوا لغو شد که فردا پرسپولیس و صنعت نفت هم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر هم به میدان می‌روند البته دو تیم هفته گذشته در بازی معوقه از هفته هفتم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که شاگردان برانکو ایوانکوویچ با دو گل علی علیپور حریفش را شکست داد.در حالی دو تیم خود را برای بازی فردا آماده می کنند که احتمال دارد بازی به خه خاطر آلودگی هوا لغو شود.شاگردان برانکودر مرحله قبل بادران را ۲ بر یک شکست داد و صنعت نفت نیز با همین نتیجه از پس داماش گیلان برآمد.در دیگر بازی فردا استقلال خوزستان به مصاف تراکتورسازی تبریز می‌رود.
در دیگر بازی امروز دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران دو تیم خونه به خونه بابل و گسترش فولاد تبریز در بابل به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان جواد نکونام موفق شدند با دو گل گسترش فولاد تبریز را شکست دهند و نخستین تیم مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشند.گل‌های خونه به خونه را در این دیدار محمد میری در دقیقه ۵۴ و روح‌الله باقری در دقیقه ۸۷ وارد دروازه تیم تبریزی کردند
پرسپولیس که در لیگ فاصله قابل توجهی با رقبا گرفته است می خواهد در جام حذفی هم نتایج خوب بگیرد تا برای کسب دوگانه شانس داشته باشد. برانکو ایوانکوویچ در بازی با بادران به چند بازیکن خود استراحت داد و احتمالا فردا چند تغییری نسبت به بازی قبل خواهد داشت. وحید امیری مصدوم است و شاید به این بازی نرسد. پرسپولیس هم نسبت به بازی قبلی فقط وحید امیری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. علیپور هم انگیزه زیادی برای گلزنی دوباره به نفت دارد در صورت صعود پرسپولیس به نیمه نهایی رویای قهرمانی دوگانه برای هواداران پرسپولیس یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر خواهد شد.نفت آبادان هم با حذف سپاهان و داماش گیلان به یک چهارم نهایی رسیده است. باید دید فراز کمالوند می تواند فردا شگفتی ساز شود.
برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با صنعت نفت گفت: سخت است که در زمان کوتاه بخواهید با یک تیم دو بار بازی کنید. هفته گذشته بازی با صنعت نفت را بدون احتساب دربی، سخت ترین بازی لیگ می دانستیم. فردا هم دیدار سختی در انتظار ماست و جای جبران ندارد. این بازی، یک بازی جدید است و همه چیز نو است.صنعت نفت خط حمله خوبی با باتیستا، شیمبا، جاسم کرار و دیگر بازیکن برزیلی دارد. خودتان دیدید که در بازی قبلی هم طول کشید به گل برسیم. انتظار داریم بازی فردا هم به همان سختی باشد.برانکو در خصوص احتمال لغو بازی پرسپولیس در جام حذفی به خاطر آلودگی هوا همانند بازی استقلال، گفت: ما هزینه کرده ایم. اگر قرار است لغو بشود باید جور دیگری هزینه هایمان تامین شود. در ۲۴ ساعت چه تغییری می تواند ایجاد شود؟ چرا باید منتظر بمانیم.؟می دانم که مشکل اصلی هوا است ولی ما ۵ هزار دلار هزینه هتل خواهیم داشت و تمرینمان هم مشکل دارد.  ما امروز یک تمرین پیش از بازی داشتیم که سبک بود. اگر بازی لغو بشود، باید جور دیگری تمرین می کردیم. البته خوردبین صبح اعلام کرد که بازی برگزار خواهد شد.کسی در این ارتباط مقصر نیست. هوا آلوده است ولی تصمیم را باید سریع بگیرند نه اینکه کار به «شاید» بکشد. هر تصمیمی که بگیرند عمل می کنیم. من فقط مشکلات و هزینه هایی که تحمیل می شود را گفتم. هر روز صبح باید از خواب بلند شویم ببینیم بازی برگزار می شود یا خیر. نمی دانم چه بگویم
فراز کمالوند هم گفت: بازی در جام حذفی با لیگ برتر کاملا فرق دارد. چنین بازی هایی ویژگی خودش را دارد. آمده ایم تا پرسپولیس را شکست دهیم. در مهم ترین بازی لیگ که مقابل پرسپولیس داشتیم هیچ مدیری به ما سر نزد و شبیه طفل سر راهی بودیم. امروز کمی صحبت می کنم و به تفصیل بعد از بازی با پرسپولیس حرفهایم را می زنم. نفت آبادان آسانسور لیگ بوده است و همین پارسال هم در جایگاه خوبی نبود. اما امسال دست برخی ها را کوتاه کردم. آقایانی که از کلمبیا دستفروش آوردند و آن را بازیکن نفت کردند حالا می خواهند کاری کنند من بروم.با کارشکنی می خواهند کاری کنند که نتیجه نگیریم. اکنون در بین شش تیم بالای جدول هستیم و در یک چهارم نهایی جام حذفی هستیم. آنها یکسری بازیکن آوردند در گذشته و حالا در مقابل آوردن بازیکنان بهتر، مقاومت می کنند. بهترین بازیکنان خارجی لیگ برتر برای نفت آبادان هستند. مردم مظلوم آبادان که همه چیزشان همین تیم است اگر رفتار حرفه ای نداشته باشیم خیانت کردیم. من مثل بقیه نیستم که آقایان نگذاشتند مربیان قبلی بمانند. من بیدی نیستم که با این بادها بلرزم. من نمی دانم چرا برخی مقاومت ها صورت می گیرد. من تا انتهای این ماجرا می روم. لازم باشد به جاهایی می روم که گزارش رفتار آقایانی که حالا دستشان را کوتاه کردم را بدهم.
در دیگر بازی فردا استقلال خوزستان میزبان شاگردان گل محمدی است.هر دو تیم ضعیف‌ترین خطوط دفاع لیگ را در اختیار دارند. استقلال خوزستان با ۲۱گل خورده صاحب بدترین خط دفاع است که در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است. وضعیت تراکتورسازی هم خیلی بهتر از آبی پوشان اهوازی نیست و آنها با ۱۸ گل خورده در رده یازدهم قرار دارند.



برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی:
دوشنبه ۲۷ آذر:
خونه به خونه - گسترش فولاد  ساعت ۱۳:۴۵
استقلال تهران - ایرانجوان ۱۶:۲۰
سه‌شنبه ۲۸ آذر:
استقلال خوزستان - تراکتورسازی ساعت ۱۴:۳۰
پرسپولیس - صنعت نفت آبادان  ساعت ۱۶:۲۰



وحید صابری

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار