کد خبر: 886065
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
عضو شورای مرکزی حزب‌الله ضمن اشاره به عادی‌سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی اعلام کرد امروز تأثیر کودکان سنگ‌به‌دست فلسطینی بیشتر از نشست‌های عربی و اسلامی است و رژیم صهیونیستی از این کودکان بیشتر از سران عرب می‌ترسد.
«شیخ نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله اعلام کرد کودکان فلسطینی سنگ‌به‌دست تأثیر بیشتری از تمام کنفرانس‌های اسلامی و عربی دارند و رژیم صهیونیستی از این کودکان بیشتر از سران و رهبران عرب می‌ترسد.
 
بر اساس گزارش شبکه «المنار»، شیخ قاووق تصریح کرد رژیم صهیونیستی از عربستان نمی‌ترسد بلکه از مقاومت در لبنان و فلسطین می‌ترسد زیرا می‌داند با اینکه عربستان با صدها میلیارد دلار خودش را مسلح کرده این موضوع خطری برای امنیت اسرائیل ندارد و سلاح‌های یاد شده برای مقابله با عرب‌ها و مسلمانان در یمن، ایران، سوریه و مقاومت است.
 
این عضو حزب الله تصریح کرد صهیونیست‌ها خودشان اذعان کردند که سعودی ها هیچ زمانی «دشمن» نبوده و با اسرائیل نجنگیده و نخواهد جنگید همانطور که اسرائیل با عربستان نجنگیده و نخواهد جنگید.
 
شیخ قاووق در ادامه به اظهارات عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان پرداخت - که گفته بود ریاض به جدیت دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا برای صلح «فلسطینی-اسرائیلی» اعتماد دارد- و گفت: عادی‌سازی روابط ریاض و تل‌آویو و عقب‌نشینی در مقابل دشمن اسرائیلی دردآورتر از تصمیم ترامپ است و این مواضع جراحت‌های امت را عمیق‌تر می‌کند چگونه دولت که ادعای خادمی حرمین شریفین را دارد می‌تواند قدس  مقدسات مسلمانان را تنها بگذارد.
 
وی ادامه داد امروز روحیه مقاومت بار دیگر در میان امت اسلام شعله‌ور شده و تکیه بر «استراتژی مقاومت» است و تکیه ملت فلسطین امروز بر اراده رزمندگان مقاومت، تفنگ‌های آنان و وعده صادق سید حسن نصرالله است.
 
شیخ قاووق تأکید کرد حزب‌الله از هیچ تلاشی برای حمایت از مقاومت در فلسططین کوتاهی نخواهد کرد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار