کد خبر: 885822
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
بادران، قشقايي نشد
پرسپوليس با برتري برابر بادران تهران راهي مرحله يك‌چهارم نهايي رقابت‌هاي جام حذفي شد.
فریدون حسن

پرسپوليس با برتري برابر بادران تهران راهي مرحله يك‌چهارم نهايي رقابت‌هاي جام حذفي شد. بادران تيمي ناشناخته از ليگ دسته اول بود كه ديروز پرسپوليس مهمان در ورزشگاه آزادي را حسابي اذيت كرد، تيمي كه نيمه اول فشار زيادي به سرخ‌ها آورد، گل هم زد و تا مرز پيروزي نيز پيش رفت. اين تيم اما در نيمه دوم توپ و ميدان را به پرسپوليس تحويل داد و شانس آورد كه كيسه گل نشد. البته اشتباهات داوري نيز در طول بازي به چشم آمد، اشتباهاتي كه به ضرر پرسپوليس و به سود تيم بادران تمام شد.
ورزشگاه آزادی دیروز میزبان تنها بازی معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بود، جایی که پرسپولیس مهمان تیم دسته اولی بادران بود، تیمی که در  پایان نیم فصل اول لیگ دسته اول در رده دوم قرار گرفته و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است.
بازی در حالی آغاز شد که تماشاگران بادران از دو ساعت قبل به ورزشگاه آمده بودند تا پرسپوليس در آزادي احساس غربت كند. نارنجي‌پوشان بادران هم بازي را بدون اضطراب آغاز كردند و سعي داشتند تا با سرعت دادن به آن سفيدپوشان ديروز پرسپوليس را غافلگير كنند.
برانكو در اين بازي به چند مهره اصلي خود استراحت داد، به همين خاطر بازوبند كاپيتاني سرخ‌ها بر دست فرشاد احمدزاده بود. در طول نيمه اول اين بازي هافبك‌هاي بادران با استفاده از فضاي پشت شايان مصلح، دفاع چپ پرسپوليس كه به جلو حركت مي‌كرد بارها نفوذ كردند، اما موفق نبودند تا شاگردان برانكو آرام‌آرام بر جريان مسابقه مسلط شوند.
همكاري‌هاي بشار رسن و فرشاد احمدزاده در خط مياني سرخ‌ها باعث شد تا پرسپوليس بتواند در چند صحنه روي دروازه بادران خطرناك ظاهر شود. دقيقه 35 در يك صحنه كاملاً مشكوك بشار رسن در محوطه جريمه سرنگون شد تا داور نقطه پنالتي را نشان دهد و منشا گل اول بازي را به ثمر برساند.
بادران پنج دقيقه بعد در عين ناباوري با ضربه سر زيباي مهرداد رضايي گل  مساوي را وارد دروازه پرسپوليس كرد تا كابوس قشقايي براي پرسپوليس تكرار شود، هرچند كه بعد از دريافت گل مساوي باز هم بر بازي مسلط بود، اما احياي روحيه بادراني‌ها باعث شد تا برانكو و مردانش با احتياط بيشتري حمله كنند و با ترس بيشتري خود را آماده نيمه دوم بازي سخت مرحله يك‌هشتم نهايي جام حذفي كنند.
نيمه دوم با برتري پرسپوليسي‌ها آغاز شد. در اين نيمه مردان برانكو كه حريف را بسيار سرسخت مي‌ديدند براي پيروزي گام به ميدان گذاشتند و اتفاقاً خيلي زود هم به گل برتري دست يافتند. دقيقه 53 كرنر ارسالي را شجاع خليل‌زاده با ضربه سري ديدني به گل دوم سرخ‌ها تبديل كرد تا به نوعي پاسخ گل رضايي را داده باشد.
چند دقيقه بعد كار زيباي تيمي پرسپوليسي‌ها توسط منشا به گل سوم تبديل شد، اما در عين ناباوري كمك‌داور مسابقه اين گل را آفسايد اعلام كرد تا اينجا هم تيم داوري به نوعي اشتباه اعلام پنالتي خود را در نيمه اول جبران كند.
بادران بعد از اين اتفاق‌ها عقب كشيد و ديگر نشاني از تيم پرشور نيمه اول نداشت، در عوض پرسپوليس با حفظ توپ و بازي برتر هافبك‌هايش بارها تا آستانه به ثمر رساندن گل سوم هم پيش رفت، ‌اما هر بار دست خالي برگشت. شاگردان برانكو حتي در دقيقه 90 هم مي‌توانستند گلزني كنند، اما نعمتي قدر يك و دوي خوب خود با منشا را ندانست و توپ با كمترين اختلاف از كنار دروازه به بيرون رفت. به اين ترتيب پرسپوليس در يك بازي سخت به پيروزي رسيد و راهي مرحله يك‌چهارم نهايي و ديدار روز سه‌شنبه با صنعت نفت آبادان شد. 
برانكو بعد از پايان مسابقه گفت: «بادران تيم سختكوشي بود. البته اگر گل سوم و درست ما گرفته مي‌شد، آن وقت شرايط فرق مي‌كرد. من ترجيح دادم به برخي بازيكنانم استراحت بدهم، چون معتقدم 17 يا 18 بازيكن آماده دارم.» ربيعي، سرمربي بادران هم گفت: «مي‌توانستيم كار را به 120 دقيقه بكشانيم. خوب كار كرديم و جلوي موفق‌ترين خط حمله ليگ برتر تنها روي دو ضربه ايستگاهي گل خورديم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار