کد خبر: 885180
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
منتظر يك ريليتي‌شو جذاب باشيد
«فاز» (فرزند ايران زمين) عنوان تازه‌ترين برنامه تلويزيوني ويژه نوجوانان در قالب مستند- مسابقه (ريليتي‌شو) است كه طي ماه‌هاي اخير براي پخش از شبكه 2 سيما آماده شده و قراراست در زمستان۹۶ روي آنتن برود. 

به گزارش روابط‌عمومي مركز اوج كودك و نوجوان، در جريان مسابقه تلويزيوني «فاز» 28نوجوان دختر و پسر در گروه‌هاي مجزا طي هفت فاز در مراحل جذاب و ديدني براي حل مسائل اجتماعي درباره خود به رقابت مي‌پردازند. آنها در اين مسير بايد از استعداد، خلاقيت و مهارت كارگروهي خود كمك بگيرند و حمايت مادي و معنوي ديگران را نيز به سمت ايده و فعاليت خود جلب كنند. در پايان اين مسابقه برگزيدگان نشان «فرزند ايران زمين» را از آن خود و جايزه 100 ميليون توماني اين مسابقه را در قالب حمايت براي اجراي طرح برگزيده دريافت مي‌كنند. 
تاكنون بخش‌هاي زيادي از اين پروژه در مجموعه باغ كتاب تهران تصويربرداري شده‌است و مراحل پاياني مسابقه همزمان با پخش از تلويزيون، تصويربرداري خواهد شد كه رأي و نظر بينندگان برنامه نيز در نتيجه مسابقه مؤثر است.

فاز (فرزند ايران زمين) سعي مي‌كند به همه نشان دهد تنها شاگرد اول بودن و اطلاعات عمومي بالا ملاك نوجوان برگزيده نيست و توانايي انجام يك فعاليت اجتماعي در قالب كارگروهي در رشد و ارتقاي شخصيت نوجوان مؤثرتر و مهم‌تر است. علاقه‌مندان به دريافت اطلاعات بيشتر درباره اين مسابقه مي‌توانند صفحات «فاز» را در شبكه‌هاي اجتماعي (تلگرام، سروش، توئيتر، اينستاگرام) با نشاني @faazz_show پيگيري كنند. «فاز» به همت «مركز اوج كودك و نوجوان» و «گروه كودك و نوجوان شبكه 2سيما» به زودي از اين شبكه پخش خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار