کد خبر: 885158
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
سهل انگاري ساكنان ساختمان مسكوني در جنوب تهران هنگام درست كردن قليان دختر بچه 2ساله‌اي را به شدت سوزاند.
به گزارش خبرنگار ما، شامگاه چهارشنبه 24 آبان‌ماه امسال مأموران پليس تهران از حادثه سوختگي دختر بچه دو‌ساله‌اي به نام عسل در يكي از خيابان‌هاي جنوبي تهران با خبر شدند. بررسي‌ها نشان داد عسل كوچولو هنگام برگشت از خانه دایی‌اش با تكه ذغال قلياني كه از ساختمان مسكوني به پايين انداخته شده به شدت سوخته و به بيمارستان منتقل شده است. پس از طرح شكايت مأموران تحقيقات را براي شناسايي عامل حادثه آغاز كردند، اما موفق به شناسايي عامل سوختگي نشدند. 

پدر عسل، در توضيح حادثه گفت: آن شب ساعت 22:30 بود كه همراه همسر و دختر دو ساله‌ام در حال بازگشت از خانه برادر زنم بوديم كه اين حادثه رخ داد. آن شب از كنار مجتمع بهار در حوالي ميدان معلم شهر ري در حال عبور بوديم كه ناگهان صداي فرياد دلخراش دختر دوساله‌ام به آسمان بلند شد. بي‌تابي و فريادهايش ما را شوكه كرده بود و ابتدا فكر كرديم زمين خورده و پا يا دستش آسيب ديده است كه ناگهان بوي موي سوخته به مشام رسيد و متوجه بيرون آمدن دود از پيراهنش شدم. به سرعت لباس‌هايش را بيرون آوردم كه با تكه‌اي ذغال گداخته داخل پيراهنش روبه‌رو شدم. يك لحظه تمام دنيا جلو چشمان من و همسرم سياهي رفت و اصلاً نفهميديم كه اين اتفاق چگونه رخ داده است، اما بعد فهميديم كه ذغال گداخته از داخل يكي از آپارتمان‌های مجتمع به پايين افتاده است. در حالي كه فريادهاي دلخراش دخترم ادامه داشت او را به سرعت به بيمارستان مطهري رسانديم و تحت درمان قرار داديم.

از طرفي هم برادر همسرم به كلانتري رفت و اعلام شكايت كرد. پس از اين مأموران در محل حاضر شدند و شروع به تحقيقات كردند. آنها زنگ همه آپارتمان‌ها را زدند، اما هيچ كسي قبول نكرد كه ذغال را به بيرون انداخته است. وي ادامه داد: وقتي دخترم را به بيمارستان منتقل كرديم عوامل آنجا گفتند گردن، يكي از گوش‌هايش و بدن دخترم به شدت سوخته است و بايد تا صبح صبر كنيم تا او را جراحي كنيم. آن شب محل سوخته شده را پانسمان كردند و روز بعد مورد جراحي قرار دادند.

آنقدر سوختگي شديد بود كه تيم جراحي مجبور شدند براي ترميم از سلول‌هاي بنيادي استفاده كنند. الان دخترم روند درمان را طي مي‌كند، اما به نظر پزشكان لازم است براي ترميم چند عمل ديگر انجام شود. وي در پايان گفت: متأسفانه يكي از ساكنان آپارتمان با سهل انگاري هنگام درست كردن قليان باعث سوختگي دختر دو ساله‌ام شد و مأموران پس از شكايت موفق به شناسايي عامل يا عاملان حادثه نشدند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار