کد خبر: 884968
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
براساس يك نظرسنجي از مردم ايران اولويت اصلي ۳۳درصد افراد در انتخاب خودرو، بالابودن استحكام و ايمني است. همچنين تنها ۶درصد از نظردهندگان، اولويت اول خريد خود را به برندهاي چيني اختصاص داده‌اند. 
شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران از هزار و ۵۴۳ نفر درخصوص بودجه خريد خودرو، خودروي مورد علاقه، كشور سازنده مورد علاقه و اصلي‌ترين معيار خريد خودرو نظرسنجي كرده كه ۸۴درصد پاسخ‌دهندگان آن را آقايان تشكيل مي‌دهند. در ادامه برخي از نتايج اين نظرسنجي را مشاهده مي‌كنيد: نتايج اين تحقيق درخصوص اولويت اصلي افراد براي خريد خودرو (به جز قيمت) نشان مي‌دهد كه اولويت اصلي ۳۳درصد افراد، بالا بودن استحكام و ايمني خودروها بوده و ۲۹درصد افراد نيز قدرت و شتاب خودرو را اصلي‌ترين اولويت خود در انتخاب خودرو بيان كرده‌اند. 
پس از آن، معيارهاي زيبايي ظاهري با ۱۳ درصد، كيفيت بدنه با ۱۱درصد و خدمات پس از فروش با ۹درصد اصلي‌ترين شاخصه‌هاي انتخاب خودرو براي مصرف كنندگان است. در اين ميان پايين بودن مصرف سوخت خودرو با ۵درصد كمترين فراواني را كسب كرده است. 
پاسخ افراد درخصوص ميزان تمايل به خريد برندهاي خارجي نيز نشان مي‌دهد، برندهاي خودروي آلماني با ۲۷درصد فراواني همچنان بالاترين رتبه را در ميان كشورهاي سازنده خودرو كسب كرده‌اند. 
پس از آن، برندهاي ژاپني با ۲۰درصد، فرانسوي با ۱۹درصد و كره‌اي با ۱۴درصد قرار دارند. تنها ۶درصد از بازديدكنندگان اولويت اول خريد خودروي خود را به خريد برندهاي چيني اختصاص داده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار