کد خبر: 884940
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
جانشين پليس آگاهي ناجا با بيان اينكه ۸۰ درصد سرقت‌هاي خودرو در سراسر كشور كشف مي‌شود از زمان‌بر بودن كشف سرقت برخي خودرو‌هاي گرانقيمت و خاص خبر داد. 
جانشين پليس‌آگاهي ناجا از كشف ۸۰ درصدي سرقت‌هاي خودرو در سراسر كشور خبر داد و گفت: يكي از علل مهم در كاهش سرقت برخورد با مجرمان حرفه‌اي است كه بايد متناسب با جرم آنها تصميم‌گيري شود. 
سردار مسعود منفرد، در حاشيه جلسات قرارگاه مركزي مبارزه با سرقت پليس آگاهي ناجا به خبرنگاران گفت: در راستاي جلوگيري و كاهش سرقت در خصوص برخي از شاخص‌ها و عملكرد‌هاي پليس آگاهي در سراسر كشور با حضور رؤساي پليس آگاهي استان‌ها در حوزه قرارگاه مركزي مبارزه با سرقت، جلساتي برگزار شد. 
وي با بيان اينكه در اين جلسات ضمن بررسي همه شاخص‌ها، راهكارهايي در خصوص عوامل افزايش و كاهش برخي جرائم ارائه شد، افزود: معاونان تخصصي پليس آگاهي از جمله معاونان مبارزه با سرقت، جرائم جنايي، اطلاعات جنايي و تشخيص هويت به دليل پيگيري و پي‌جويي پرونده‌هاي مرتبط براي تعامل و تبادل نظر حضور داشتند. سردار منفرد خاطرنشان كرد: ضمن بررسي بسياري از شاخص‌ها در استان‌هاي سراسر كشور بنا شد، وقوع سرقت‌ها كاهش يابد و كشف نيز افزايش چشمگيري پيدا كند. 
 وي با بيان اينكه بايد بتوانيم تلاش خود را در تمامي جرائم مرتبط به معاونت مبارزه با سرقت در خصوص وقوعات افزايش دهيم، گفت: البته طبق آمار انجام شده برخي از استان‌ها در كشف پرونده‌ها بين ۴ تا ۱۰ درصد رشد و وقوعات نيز تا ۵ درصد كاهش را نشان مي‌دهد كه اين موضوع سبب دلگرمي است.   سردار مسعود منفرد به ترتيب به كاهش وقوع ۴۰ و ۸ درصدي سرقت از بانك‌ها و خودرو در سراسر كشور طي هشت‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره كرد و گفت: تمام تلاش و توان ما پيشگيري از وقوعات است و در صورت وقوع جرم يا سرقت، كشف به موقع در كمترين زمان ممكن هدف ما خواهد بود تا مال باختگان به اموال خود برسند.  وي با بيان اينكه ۸۰ درصد سرقت‌هاي خودرو در سراسر كشور كشف مي‌شود، گفت: پليس‌آگاهي برخي از سرقت‌هاي خودرو را در كمتر از ۲۴ ساعت كشف مي‌كند، اما كشف سرقت برخي خودرو‌هاي گرانقيمت و خاص ممكن است به زمان بيشتري ‌ نياز داشته باشد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار