کد خبر: 884889
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

پسرخاله هاي سارق، در شرق تهران دستگير شدند

رئيس كلانتري 147 گلبرگ، با اشاره به دستگيري دو سارق منزل در اين محدوده گفت: اين سارق كه پسرخاله بودند به جرم سرقت جواهرات دستگير و روانه زندان شدند.

سرهنگ "سعيد اعلي قلي پور"‌ ضمن اشاره به اين خبر گفت: طي تماس يكي از شهروندان ساكن خيابان 116 گلبرگ با مركز فوريت هاي پليسي 110، و گزارش حضور دو سارق در محل، تيمي از ماموران اين كلانتري به محل اعزام شدند.

وي افزود: با حضور ماموران در محل مشاهده شد كه دو سارق به همراه كيسه هاي مشكي رنگي كه در دست دارند ضمن شكستن شيشه بالكن همسايه هاي در حال فرار از طريق بام خانه مورد دستبرد هستند.

سرهنگ اعلي قلي پور،‌عنوان داشت: بلافاصله اقدامات براي دستگيري متهمان آغاز شد و در كسري از ثانيه هر دو سارق روي بام خانه همسايه ها دستگير و به همراه مالك خانه كه تازه از ميهماني بازگشته بود، به كلانتري منتقل شدند.

رئيس كلانتري 147 گلبرگ تصريح كرد: هر دو سارق در بازجويي هاي انجام شده به جرايم خود مبني بر سرقت اعتراف كرده و اذعان داشتند كه پسرخاله هستند و از شهرستان به اميد كار به تهران آمده ولي از آنجا كه كاري يافت نشده،‌ اقدام به سرقت كرده اند.

اين مقام انتظامي در پايان بيان داشت: متهمان با تكميل پرونده با شكايت مالباخته به دادسرا معرفي و اموال مسروقه كه شامل مقاديري جواهرات و طلا مي شد، به مالكش بازپس داده شد.

***

اخاذي از مردان با همدستي يک زن

رئيس كلانتري 159 بيسيم، با اشاره به دستگيري دو كلاهبردار در اين محدوده گفت: اين متهمان با همدستي يك زن اقدام به اخاذي از 22 مالباخته كرده بودند.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "كيانوش عزيزي" گفت: چندي پيش يك مرد جوان ضمن مراجعه به كلانتري 159 بيسيم اظهار داشت كه از سوي دو مرد و يك زن مورد اخاذي قرار گرفته و درخواست رسيدگي به شكايتش را به ماموران دايره قضايي ارايه داد.

رئيس كلانتري 159 اظهار داشت: اين مالباخته در بخشي از شكايت خود عنوان داشت كه چندي قبل با يك خانم در فضاي مجازي آشنا شده و با هم قرار ملاقات گذاشته اند اما زماني كه در محل قرار حاضر شده دو مرد جوان تحت عنوان مامور دولتي او را مورد ضرب و جرح قرار داده و علاوه بر سرقت اموالش از وي طي چند مرحله اخاذي كرده اند.

وي افزود: با توجه به حساسيت موضوع،‌ تيمي از ماموران كلانتري وارد عمل شده و ضمن بررسي هاي انجام شده موفق به شناسايي اين سه كلاهبردار اخاذ شده و پس از هماهنگي با مقام قضايي به محل اختفاي آنها اعزام شدند.

رئيس كلانتري 159 عنوان داشت: در يك عمليات ضربتي هر سه متهم اين پرونده دستگير و به كلانتري منتقل شدند و تحت بازجويي هاي انجام شده به 22 فقره سرقت و اخاذي به اين شيوه اعتراف كردند.

سرهنگ عزيزي،‌ در پايان با اشاره به ارجاع پرونده متهمان به دادسرا، گفت: شيادان و كلاهبرداران در فضاي مجازي مترصد افراد ناآگاه و ناهشيار هستند، بايد پيش از ورود به فضاي مجازي ضمن آشنايي با فرهنگ آن از اين قبيل موارد همچون ارتباط هاي دوستانه آگاهي كامل داشت.

***

سارق لوازم داخل خودرو در مترو به دام پلیس افتاد

جانشین یگان انتظامی مترو صبح امروز با اشاره به دستگیری یکی از سارقان حرفه ای جیب بر در ایستگاه مترو ، گفت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که سارق دو روز قبل اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو از پارکینگ ساختمان کرده است.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "موسی عباسی" گفت: در پایش اطلاعاتی و همچنین گزارش های بدست آمده، مشخص شد که جیب بری از مسافران در ساعت های ابتدایی روز، بیشتر از ساعت های دیگر اتفاق می افتد. بر این اساس در راستای اجرای تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ، تعداد گشت های انتظامی را در ساعت های اولیه روز و مناطق آسیب پذیر افزایش داده شد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی مترو صبح دیروز هنگام گشت زنی بر روی سکوی مترو امام خمینی (ره) متوجه رفتار مشکوک فردی شدند که در حال پرسه زدنی ما بین مسافران بود که ماموران انتظامی وی را مدتی تحت مراقبت قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: متهم همزمان با ازدحام جمعیت برای سوار شدن به داخل واگن، وارد جمع مسافران شده و قبل از اینکه داخل واگن بشود مجدداً به عقب باز می گشت که در همین اثنا متهم در یک لحظه اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه یکی از مسافران کرد.

سرهنگ عباسی توضیح داد: ماموران انتظامی که متهم را تحت نظر داشتند و منتظر بودند در صورت سرقت وی را دستگیر کنند، بلافاصله سارق را هنگام سرقت دستگیر و برای تحقیق به ایستگاه پلیس انتقال دادند.

وی گفت: متهم که بعدا مشخص شد دارای سابقه کیفری است، ضمن پذیرش بزه انتسابی، در بازرسی بدنی صورت گرفته از وی، تعداد دو دستگاه گوشی تلفن همراه، فاقد سیم کارت کشف شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات بعدی، مالک گوشی های همراه شناسایی و یکی از مالباختگان با مراجعه به ایستگاه پلیس، در اظهارات خود در خصوص چگونگی وقوع سرقت، گفت: دو روز پیش سارق از دیوار حیاط وارد ساختمان مسکونی شده و گوشی و لوازم داخل خودروام را سرقت کرده است.

جانشین یگان انتظامی مترو در پایان خاطر نشان کرد: با تکمیل پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی، در اختیار کلانتری 113 بازار قرار گرفت.

***

سرقت در يوسف آباد، دستگيري در جمالزاده

رئيس كلانتري 148 انقلاب اسلامي ، با اشاره به دستگيري يك زوج سارق خودرو در خيابان جمالزاده، گفت: اين سارقان كه در يوسف آباد اقدام به سرقت خودرو كرده بودند، در كمتر از سه ساعت دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "پيمان لطيفي" ضمن تشريح اين خبر گفت: بامداد روز گذشته ماموران گشت انتظامي اين كلانتري در حال گشتزني در خيابان جمالزاده بودند كه به سرنشينان يك خودروي سواري كه كنار خيابان به طرز عجيبي پارك شده بود،‌مشكوك شده و براي بررسي مشخصات خودرو را از مركز كنترل پليس تهران استعلام كردند.

وي افزود: در بررسي هاي انجام شده مشخص شد كه اين خودرو ساعاتي پيش از محدوده يوسف آباد به سرقت رفته و در حال حاضر تيمي از ماموران كلانتري 125 در تعقيب سارق يا سارقان آن هستند.

سرهنگ لطيفي عنوان داشت: بلافاصله با هماهنگي هاي انجام شده سرنشينان اين خودرو كه يك زوج بودند، دستگير و به همراه خودروي مسروقه به كلانتري منتقل شدند و با شناسايي مالك آن و دعوت به كلانتري شكايتي در اين خصوص ارايه و بازجويي از متهمان آغاز شد.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: متهمان در بازجويي ها به جرم خود در خصوص سرقت خودرو اعتراف كرده و با شكايت مالباخته به براي تحقيقات بيشتر به ماموران پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ تحويل شدند.

***

طراحی سرقت از بیمارستان های سطح شهر تهران توسط زوج سارق

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ صبح امروز، از دستگیری سارقان بیمارستان سطح شهر تهران خبر داد و گفت: این زوج به ده ها فقره سرقت، اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "کارآگاه کرم یوسف وند" گفت: در اواسط آبان ماه سال جاری، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره سرقت از بیمارستان به کلانتری 163 ولنجک اعلام شد.

با حضور مأموران، یکی از پرسنل زن بیمارستان به مأموران اعلام داشت که کیف دستی اش حاوی یک میلیون تومان وجه نقد، دستبند طلا، گردنبند نقره، ساعت مچی زنانه و تعدادی عابر بانک از کمد شخصی اش در قسمت پاویون ویژه پرسنل خانم در طبقه هشتم بیمارستان سرقت شده است.

وی در توضیح این خبر افزود: با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت اماکن" و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه یک تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

این مقام انتظامی در خصوص تحقیقات انجام شده بیان داشت: کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی با مراجعه به بیمارستان محل سرقت، به بررسی تصاویر دوربین های مداربسته پرداخته و در بررسی تصاویر بدست آمده موفق به شناسایی یک آقا و خانم حدودا 40 و 35 ساله شدند که در پوشش بیمار و بستری شدن در بیمارستان به طبقه هشتم بیمارستان رفته و در آنجا سارق زن با ورود به قسمت ویژه ی پرسنل خانم اقدام به سرقت کیف دستی مالباخته کرده است.

همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده ی اولیه، شکایت های مشابه دیگری از بیمارستان محدوده شمال تهران به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که بررسی های به عمل آمده در خصوص سرقت انجام شده از آنها و تطبیق تصاویر سارقان در تمامی سرقت ها حکایت از آن داشت که سرقت ها توسط یک آقا و خانم انجام شده است.

***

شناسایی متهم سابقه دار با 15 سابقه زندان :

در ادامه رسیدگی به پرونده و با انجام اقدامات پلیسی، کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی موفق به شناسایی خودرو پراید سفید رنگ متعلق به سارقان شدند.

با شناسایی خودرو پراید، ضمن شناسایی آخرین مالک خودرو مشخص شد که خودرو متعلق به یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای به نام "الف . ر ( 40 ساله )" با 15 سابقه دستگیری است؛ بررسی سوابق "الف . ر" نشان داد که وی اولین بار در سال 1382 و به اتهام قاپ زنی توسط پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شده و پس از آن بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف سرقت و موادمخدر روانه زندان شده و آخرین بار در خرداد سال گذشته به اتهام سرقت منزل دستگیر و پس از گذشت 6 ماه با تأمین وثیقه آغاز و در ادامه متواری شده است.

دستگیری زن و شوهر سارق:

با شناسایی "الف . ر " به عنوان متهم پرونده، کارآگاهان با مراجعه به محل سکونت وی در منطقه فلاح اطلاع پیدا کردند که او بلافاصله پس از آزادی از زندان اقدام به جابجایی محل سکونتش کرده و در حال حاضر هیچ اطلاعی از محل سکونتش وجود ندارد.

در ادامه و با توجه به بلامکان بودن "الف . ر " و همسرش، مشخصات خودرو متهم به همراه دستور دستگیری سرنشیان آن در سیستم جامع پلیس ثبت شد.

سرانجام در مورخه 30/08/1396 مأموران کلانتری 115 رازی در هنگام گشت زنی در منطقه فلاح موفق به شناسایی خودرو متهم شده؛ قبل از هرگونه اقدام راننده ی پراید برای متواری شدن از محل، او را دستگیر و در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دادند.

"الف . ر " که اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر از نوع شیشه و هروئین دارد، پس از دستگیری و در تحقیقات اولیه منکر هر گونه سرقت از بیمارستان های سطح شهر تهران شد. اما پس از مشاهده تصاویر دوربین های مداربسته ی محل های سرقت به ناچار لب به اعتراف گشود و عنوان داشت که سرقت ها را به همراه همسرش انجام داده که بلافاصله با شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه فلاح خیابان عباسی، همسرش نیز به عنوان متهم دیگر پرونده دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهمان در ادامه تحقیقات به ده ها فقره سرقت از بیمارستان سطح شهر تهران اعتراف کردند که تاکنون تعدادی از محل های سرقت شناسایی و تحقیقات برای شناسایی سایر محل های ارتکابی سرقت در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

***

سه شاه کلیدی که با حضور پلیس، نتوانستد در نیسان را باز کنند

رئیس کلانتری 152 خانی آباد صبح امروز از دستگیری دو سارق نیسان خبر داد و گفت: حضور ماموران انتظامی این کلانتری مانع از سرقت نیسان شد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "اکبر مرادی" گفت: در راستای اجرای تدابیر فرماندهی مبنی بر کاهش سطح سرقت در سطح حوزه کلانتری، تعداد گشت های انتظامی را در منطقه به خصوص در ساعت هایی که احتمال وقوع سرقت قابل پیش بینی است افزایش داده شد.

وی توضیح داد: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در سطح حوزه، در اواسط بامداد امروز، متوجه رفتار مشکوکی دو نفر شدند که سعی می کردند که درب خودروی نیسان پارک شده در کنار خیابان را باز کنند.

این مقام مسئول، بیان داشت: ماموران انتظامی بدون اینکه سارقان متوجه حضور گشت انتظامی بشود برای بررسی موضوع به متهمان نزدیک که مشاهده کردند سارقان با کلیدی که در اختیار دارند مشغول باز کردن در نیسان هستند که بلافاصله در یک عملیات ضربتی هر دو سارق دستگیر شدند.

رئیس کلانتری 152خانی آباد، گفت: در بازرسی بدنی صورت گرفته از سارقان تعداد سه شاه کلید و تعدادی ابزار و آلات سرقت کشف، و متهمان برای انجام بازجویی و تشکیل پرونده به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ مرادی در پایان خاطر نشان کرد: ضمن انجام بازجویی اولیه، و پذیرش بزه انتسابی، سارقان برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شدند.

***

پایان سرقت تجهیزات کارگاهی در محله امین آباد

رئیس کلانتری 173 امین آباد از دستگیری یک سارق لوازم داخلی کارگاه صنعتی در محله امین آباد، خبر داد و گفت: سارق که برای بار دوم برای سرقت تجهیزات کارگاه به کارگاه مراجعه کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ما، سرگرد "حیدر مسن آبادی ، گفت: چند روز پیش یکی از شهروندان به کلانتری مراجعه و اظهار داشت که سرپرست کارگاه واقعی در محله امین آباد می باشد و از کارگاه موصوف تعدادی اقلام و تجهیزات صنعتی از قبیل نردبان آلومینیومی و آچار خم کم و ... به سرقت رفته است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص و دستور کار قرار گرفتن شناسایی سارق یا سارقان، بیان داشت: تیمی از عوامل کلانتری برای بررسی موضوع و صحت خبر به محل کارگاه اعزام که وقوع سرقت را تایید کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین در تحقیقات انجام شده مشخص شد که سارق کارگاه یک نفر بوده و وی آشنا به ورودی های کارگاه می باشد و احتمال این که مجددا متهم به محل کارگاه مراجعه کند قابل پیش بینی است.

سرگرد مسن آبادی توضیح داد: بامداد امروز، نگهبان کارگاه موصوف طی تماس تلفنی به کلانتری اعلام کرد که صدایی از انتهای انبار کارگاه می شنود و احتمال اینکه سارقی برای سرقت در محل باشد، وجود دارد که بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری که در نزدیکی همان منطقه در حال گشتزنی بودند، برای دستگیری سارق به آدرس اعلامی اعزام شدند.

رئیس کلانتری 173 امین آباد، عنوان داشت: پس از حضور گشت انتظامی، نگهبان کارگاه با مراجعه به ماموران انتظامی، اظهار داشت: متوجه سر و صدا از انتهای انبار شدم و مشاهده کردم فردی یکی از لوله های کارگاه را در دست دارد که با پلیس تماس گرفتم.

این مقام مسئول افزود: ماموران انتظامی موفق شدند سارق را در یک عملیات پلیسی دستگیر و برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل کنند.

وی همچنین توضیح داد: متهم در بازجویی اولیه بزه انتسابی را قبول و با تکمیل پرونده سرقت های مکرر کارگاه، سارق برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

***

پايان روزهاي خوش زوج زورگير در چيتگر

رئيس كلانتري 154 چيتگر، با اشاره به دستگيري يك زوج زورگير در محدوده چيتگر،‌گفت: اين متهمان تحت پوشش مسافربر اقدام به سرقت از مسافرانشان مي كردند.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "حبيب آقايي" به تشريح اين خبر پرداخت و گفت: در پي وقوع چهار فقره سرقت تحت پوشش مسافرکش از سوي يك زن و مرد با خودروي سواري در محدوده چيتگر،‌ پرونده اي در كلانتري تشكيل و تيم هاي عملياتي اين كلانتري براي بررسي موضوع وارد عمل شدند.

وي افزود: در بررسي ها بر پرس و جو از مالباختگان مشخص شد كه سارقان يك زوج هستند كه تحت عنوان مسافر بر اقدام به سرقت مي كنند و متعاقبا مشخصات خودرو و چهره سارقان به دست آمد و در ميان ماموران گشت هاي انتظامي توزيع شد تا در صورت مشاهده آنها را بازداشت كنند.

رئيس كلانتري 154 چيتگر عنوان داشت: اين اقدامات ادامه داشت تا اين كه روز گذشته ماموران يكي از گشت هاي انتظامي مستقر در محدوده پارك چيتگر، خودروي اين متهمان را مشاهده كرده و از آنجا كه يك مسافر روي صندلي عقب خودرو سوار كرده بودند،‌ به احتمال وقوع زورگيري به تعقيب آنها پرداخت.

وي اظهار داشت: اين تعقيب و مراقبت ادامه داشت تا اينكه زوج سارق به صورت ناگهاني تغيير مسير داده و سعي كردند مسافر خود را به نقطه اي خلوت برده و اقدام به سرقت كنند كه بلافاصله ماموران گشت انتظامي آنها را دستگير كردند.

سرهنگ آقايي تصريح كرد: به اين ترتيب دو متهم دستگير و به همراه مسافر كه از وضعيت موجود شوكه شده بود به كلانتري منتقل شدند و متهمان تحت بازجويي هاي عنوان شده به جرايم خود مبني بر زورگيري تحت پوشش مسافركشي اعتراف كردند.

گفتني است،‌ در بازجويي هاي تكميلي متهمان به هر چهار فقره سرقت و زورگيري تحت پوشش مسافربر نيز اقرار و پس از تكميل پرونده راهي داسرا شدند و در بازرسي از خودرو نيز تعداد زيادي گوشي تلفن همراه و اقلام زينتي شامل گردنبند، گوشواره، دستبند و انگشتر و کارت بانکي ، ساعت مچي مردانه ، تعدادي سيمکارت ، حافظه جانبي ، فلش مموري ، ادکلن ، يک قبضه قمه و تعدادي چاقو کشف شد.

***

سارقان 15 ميليوني،‌دستگير شدند

رئيس كلانتري 163 ولنجك، با اشاره به دستگيري سه سارق اماكن دولتي، در ولنجك،‌گفت: اين سارقان در بازجويي ها به سرقت 15 ميليون توماني از يك شركت دولتي اعتراف كردند.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "عباس ابراهيمي" به تشريح اين خبر پرداخت و گفت: طي تماس ماموران حراست يك شركت دولتي در محدوده ولنجك مبني بر سرقت تجهيزات صنعتي،‌ پرونده اي در كلانتري تشكيل و تيمي از ماموران به محل اعزام شدند.

وي افزود: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد كه سه سارق ضمن ورود غير مجاز به اين شركت اقدام به سرقت هشت دستگاه باطري اتمي 200 آمپر به ارزش 15 ميليون تومان كرده اند.

سرهنگ ابراهيمي، عنوان داشت: از آنجا كه احتمال مي رفت اين سارقان قصد فروش اين باطري ها را داشته باشند،‌ محل هايي كه احتمال خريد و فروش اموال مسروقه مي رفت تحت كنترل و نظارت قرار گرفت و در نهايت اين سه متهمان در محدوده نعمت آباد شناسايي شدند.

رئيس كلانتري 163 اظهار داشت: نتيجه تحقيقات در اختيار سرپرست و معاون دادسراي ناحيه 2 تهران قرار گرفته و متعاقبا دستور بازداشت متهمان و بازرسي از مخفيگاهشان صادر و شد و بلافاصله ماموران با هماهنگي هاي انجام شده به مخفيگاه متهمان اعزام شدند.

وي بيان داشت: در اين عمليات هر سه متهمان دستگير و به همراه اموال مسروقه كشف شده به كلانتري منتقل شدند و در بازجويي هاي صورت گرفته به جرم خود مبني بر سرقت از شركت مذكور اعتراف كردند.

به اين ترتيب هر سه متهم به دادسرا منتقل شده و اموال مسروقه به شركت مذكور بازپس داده شد.

***

بازداشت سارقاني با 250 فقره سرقت طي دو ماه

رئيس كلانتري 181 عوارضي ، با اشاره به دستگيري دو سارق لوازم داخلي خودرو در محدوده غرب تهران، گفت: اين متهمان در بازجويي هاي انجام شده به 250 فقره سرقت طي دو ماه اعتراف كردند.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ " مراد پيروندي ، به تشريح اين خبر پرداخت و گفت: غروب روز گذشته ماموران گشت انتظامي اين كلانتري در محدوده خيابان آسمان در حال گشتزني بودند كه رفتار يك زن و مرد كه با ديدن پليس تغيير مسير داده و سعي داشتند از مقابل ديد پليس بگريزند،‌ توجه آنها را جلب كرده و براي بررسي به آنها دستور توقف دادند.

وي افزود: اين متهمان بدون توجه به دستور پليس سعي كردند از محل فرار كنند كه بلافاصله هر دو نفر دستگير و در بازرسي از آنها يك سوئيچ خودروي سواري كشف شد و زماني كه خودرو پيدا شده و تحت بازرسي قرار گرفت يك عروسك كه داخل آن چند سوئيچ خودرو وجود داشت كشف شد.

سرهنگ پيروندي،‌ عنوان داشت: در ابتدا مظنونين علت حضور خود را در اين محل خريد از داروخانه عنوان داشتند در حالي كه هيچگونه داروخانه اي در خيابان آسمان وجود ندارد و اين ضد و نقيض گويي ها باعث شده ماموران هر دو نفر را به كلانتري منتقل كنند.

وي بيان داشت: متهمان در كلانتري تحت بازجويي قرار گرفتند كه طي آن به ناچار لب به اعتراف گشوده و علاوه بر اعتراف به اين كه قصد سرقت لوازم داخلي خودورهاي پارك شده در كنار خيابان را داشتند، به 250 فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده اطراف درياچه و برج هاي آسمان اقرار كردند.

به اين ترتيب هر دو متهم با تكميل پرونده براي تحقيقات بيشتر به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند.

***

زوج سارق در ونك دستگير شدند

رئيس كلانتري 145 ونك، با اشاره به دستگيري يك زوج سارق لوازم داخلي خودرو در محدوده ميدان ونك،‌گفت: اين متهمان در بازجويي هاي انجام شده ده ها فقره سرقت در محدوده هاي پونک، هاشمي ، کارون، جردن و شريعتي اعتراف كردند.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "بهزاد ثابت راسخ" با اشاره به اين خبر گفت: ماموران انتظامي اين كلانتري در حال گشتزني در محدوده خيابان عطار بودند كه يك زن و مرد را در حال سرقت لوازم داخلي يك خودروي سواري مشاهده كرده و براي دستگيري آنها اقدام كردند.

وي افزود: پس از گذشت چند دقيقه و تلاشي بي سرانجام از سوي سارقان، هر دو دستگير و براي بازجويي به همراه خودروي سواريشان كه يك كودك نيز داخل آن بود به كلانتري منتقل شدند.

سرهنگ راسخ،‌عنوان داشت: كودك مذكور با هماهنگي هاي انجام شده به يكي از نزديكان متهمان سپرده شد و متهمان تحت بازجويي قرار گرفتند كه طي آن به جرم خود مبني بري سرقت لوازم داخلي خودرو اعتراف و علت حضور كودك در خودرو را نيز رد گم كني براي جلوگيري از برانگيخته شدن ظن پليس عنوان داشتند.

رئيس كلانتري 145 ونك، در ادامه تصريح كرد: در بازرسي از صندوق عقب و صندلي عقب خودروي متهمان نيز پنج حلقه لاستيک و رينگ مسروقه کشف و متهمان در تحقيقات تكميلي به ده ها فقره سرقت در محله هاي پونک هاشمي، کارون، جردن و شريعتي اعتراف كردند.

گفتني است، در اين خصوص پرونده تشکيل و براي بررسي بيشتر و احتمال سرقت مشابه و شناسايي مالباختگان در اختيار ماموران پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

***

موبايل قاپ هاي پالس سوار،‌دستگير شدند

رئيس كلانتري 110 شهدا،‌ ضمن اعلام خبر دستگيري دو سارق موبايل قاپ در محدوده ميدان شكوفه و شهدا،‌گفت: اين از متهمان هنگام دستگيري دو دستگاه گوشي تلفن همراه مسروقه كشف شد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "مهدي اسدي" گفت: در پي افزايش سرقت هاي كيف قاپي و موبايل قاپي در محدوده ميدان شهدا و شكوفه،‌ تيمي از ماموران تجسس اين كلانتري براي بررسي موضوع و دستگيري سارقان وارد عمل شدند.

وي افزود: با شناسايي ظاهر سارقان و موتورسيكلت آنها گشتزني هدفمند ماموران و گشت هاي انتظامي آغاز شد تا اين كه در نهايت، اين دو سارق در خيابان شكوفه دو با پلاك مخدوش مشاهده و تحت تعقيب قرار گرفتند.

سرهنگ اسدي، عنوان داشت: هر دو متهم در يك تعقيب و گريز كوتاه بازداشت و به كلانتري منتقل شدند و در بازرسي از آنها يك قبضه سلاح سرد،‌ سه دستگاه گوشي تلفن همراه مسروقه و مقاديري وجه نقد كشف شد.

گفتني است، تا كنون با اطلاع رساني ماموران كلانتري 6 تن از مالباختگان ضمن حضور در كلانتري از اين دو سارق شكايت كرده و به اين ترتيب پرونده براي بررسي بيشتر به پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الف ر
|
France
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید
متاسفانه خبرها آنطور که هست بیان نشده ودر بیان آن اغراق فراوان شده است و جزییات خبرها آنطور که بوده بیان نشده است. ای کاش خبرها درست منتشر میشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار