کد خبر: 884725
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
مديرعامل رجا مطرح كرد
مديرعامل رجا با اشاره به طلب 3 هزار ميليارد ريالي اين شركت از دولت، مردم را تهديد به افزايش قيمت بليت قطار حومه‌اي كرد و گفت: با افزايش قيمت در قطارهاي حومه‌اي، مردم‌ دچار مشكلاتي خواهند شد و شايد اين تدبير، مردم را از استفاده قطار به عنوان وسيله امن سفر منصرف كرده و دوباره به جاده‌ها بكشاند. 

‌به گزارش روابط عمومي رجا، محمد‌رجبي افزود: با وجود نظر برخي مسئولان و نمايندگان جهت پرداخت مطالبات شركت رجا براي ارائه خدمات تكليفي بخش مسافري ريلي كشور، متأسفانه تاكنون اين طلب سنگين پرداخت نشده و اين شركت دچار مشكلات عديده‌ به ويژه در پرداخت‌هاي مالي به پيمانكاران فني و راهبري، تأمين قطعات شده است. 

رجبي گفت: رجا براي ارائه اين خدمات تكليفي به ويژه براي قطارهاي حومه‌اي و محلي، طلب 3 هزار ميليارد ريالي از دولت دارد كه لازم است مسئولان امر در دولت و نمايندگان مجلس براي پرداخت اين طلب به بزرگ‌ترين شركت ريلي مسافري كشور تسريع و تعجيل كنند‌، وگرنه اين شركت ناگزير به اتخاذ تصميمات جديد است. 
وي تأكيد كرد: با وجود اعلام قبلي مبني بر حذف قطارهاي محلي و حومه‌اي در صورت عدم پرداخت مطالبات رجا، اين شركت در اولين اقدام چاره‌اي جز افزايش قيمت براي ارائه اين خدمات در قطارهاي حومه‌اي ندارد. رجبي افزود: حال كه يكي از مهم‌ترين اولويت‌هاي دولت توسعه بخش ريلي به عنوان ايمن‌ترين وسيله سفر براي استفاده هموطنان به ويژه در مسيرهاي محلي و حومه‌اي قرار گرفته است، نبايد با ايجاد شرايط خاص، شركت رجا را كه تنها شركت ارائه‌دهنده خدمات تكليفي ريلي در كشور بوده و هست دچار مشكل و چالش كرد. 
مديرعامل رجا بيان كرد: قطعاً با افزايش قيمت در قطارهاي حومه‌اي و محلي همچنين قطارهاي تكليفي، مردم‌ دچار مشكلاتي خواهند شد و شايد اين تدبير، مردم را از استفاده قطار به عنوان وسيله امن سفر منصرف كرده و دوباره به جاده‌ها بكشاند. 

وي گفت: هم‌اكنون شركت رجا به دليل مشكلات متعدد مالي ناشي از عدم پرداخت اين مطالبات، علاوه بر عدم امكان خريد و توسعه ناوگان، در تأمين قطعات، تعميرات قطارها، پرداخت مطالبات به شركت‌هاي پيمانكاري فني و راهبري تحت فشار جدي است. 
رجبي تأكيد كرد: در خصوص پرداخت به شركت‌هاي پيمانكاري رجا هم‌اكنون دستگاه‌هاي نظارتي و حفاظتي كشور نيز ورود كرده و پيگير موضوع هستند.  مديرعامل شركت حمل‌و‌نقل ريلي رجا از مسئولان ارشد دولت و نمايندگان مجلس درخواست كرد هر چه زودتر نسبت به اين مسئله بسيار مهم واكنش نشان داده و تا دير نشده اقدام لازم را براي پرداخت طلب رجا به عمل آورند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار